خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان :

صندوق های صدقات استان اصفهان520 هزار مشترک دارد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: 520 هزار مشترک صندوق صدقات دراستان وجود داشته و در سال گذشته نیکوکاران وخیرین استان بالغ بر 72 میلیارد و پانصد میلیون تومان به نیازمندان کمک کرده اند.
کد خبر: ۸۶۶۴۵۸۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ، حمیدرضا شیران در دیدار با تعدادی از خیرین و حامیان طرح های اکرام ایتام ومحسنین شهراصفهان با اشاره به خدمات شایان توجه نیکوکاران و خیرین استان در کمک به نیازمندان گفت: حامیان ونیکوکاران استان با حمایت های معنوی ومادی از نیازمندان به عنوان بازوان توانمند امداد در یاری رساندن به محرومان هستند.

وی افزود: بیش از50 هزار حامی و خیر نیکوکار در طرح های اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد همکاری دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان اضافه کرد: 520 هزار مشترک صندوق صدقات دراستان وجود داشته و در سال گذشته نیکوکاران وخیرین استان بالغ بر 72 میلیارد و پانصد میلیون تومان به نیازمندان کمک کرده اند.

وی تصریح کرد: کمیته امداد استان در سال گذشته بالغ بر 250 میلیارد تومان به نیازمندان خدمت داده است که کمک های مردمی و خیرین و نیکوکاران 25 درصد این کمک ها را شامل می شود و این درصد کمک ، نسبت به میانگین کشوری سطح با لاتری دارد.

شیران ادامه داد: بیشترین حجم کمک مربوط به وجوه و اعتبارات دولتی و کمک های مقام معظم رهبری است که در استان به بیش از 96 هزار و ششصد خانوار تحت حمایت در قالب مستمری ، اشتغال ، درمان ، امور فرهنگی ، مسکن ، جهیزیه و ... پرداخت شده است .

ارسال نظرات