خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان مطرح کرد

حمایت نسل جوان از انقلاب، نقطه قوتی برای جمهوری اسلامی است

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان حمایت نسل جوان از نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقطه قوتی برای جمهوری اسلامی دانست و گفت: نیروی انتظامی بیش از 30 هزار شهید در سال های جنگ تحمیلی و پس از آن در مرزهای ایران تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
کد خبر: ۸۶۶۴۵۸۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: این شهدا از نسل جوان دهه 50 و 60 هستند به هین دلیل جوانان کنونی به ارزش فداکاری های شهدا پی برده و در این گونه مراسم شرکت می کنند.
وی حفظ حیات نظام اسلامی و پویایی ارزش های انقلاب را وابسته به حضور همه جانبه جوانان در عرصه های فرهنگی،اجتماعی و سیاسی دانست و تصریح کرد: حمایت نسل جوان از نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقطه قوتی برای جمهوری اسلامی است .
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به ارادت مردم ایران نسبت به شهدا ، با هر سلیقه و سبک پوشش، گفت: وقتی نام شهیدان به میان می آید همه به جایگاه آنها غبطه می خورند و امیدواریم که این ارزش ها پایدار و ماندگار باشد.
وی در پایان از فداکاری نیروهای ژاندارمری و شهربانی در دوران جنگ یاد کرد و افزود: نیروی انتظامی بیش از 30 هزار شهید در سال های جنگ تحمیلی و پس از آن در مرزهای ایران تقدیم انقلاب اسلامی کرده و در استان اصفهان بالغ بر یک هزار و 200 شهید به یادگار گذاشته شده و امید است یاد و خاطره شهدا در اذهان مردم جاودانه بماند .
.

ارسال نظرات