خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه برخوار خبر داد:

دانش آموزان پسر برخواری عازم اردوی راهیان نور غرب کشور شدند

فرمانده سپاه ناحیه برخوار از اعزام 3 دستگاه اتوبوس از دانش آموزان پسر برخوار به مناطق عملیاتی غرب در روز دوشنبه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۴۷۵۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
دانش آموزان پسر برخواری عازم اردوی راهیان نور غرب کشور شدندبه گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ،تعدادی از دانش آموزان  پسر برخواری صبح امروز به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند 
سرگرد پاسدار علیرضا منصوری با بیان این مطلب گفت: اردوی راهیان نور به منظور آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با مناطق عملیاتی کشور و توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.
وی افزود: دانش آموزان در این اردوی چهار روزه از مناطق عملیاتی بازی دراز، عملیات مرصاد، پاوه، پادگان ابوذر بازدید می کنند.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه برخوار اظهار داشت: در اردوهای راهیان نور فعالیت‌های فرهنگی همانند سخنرانی و روایتگری اساتید و نخبگان عرصه فرهنگی کشور، روایتگری فرماندهان و امیران ارتش و سپاه و نیز روایتگری راویان برجسته همراه کاروان ها در یادمان ها، اجرای رزم شبانه برگزار می شود.
وی افزود: در هر اتوبوس یک روحانی، ‌مسوول فرهنگی و راوی جهت انتقال و نشر آموزه‌های دفاع مقدس، رشادت‌ها، مردانگی‌ها، از خودگذشتگی‌های رزمندگان، سیره شهدا و آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با شهدای دفاع مقدس حضور دارد.
علیرضا منصوری گفت: در این اردوها علاوه بر بازدید از تمامی یادمان های دفاع مقدس برنامه بازدید موزه دفاع مقدس کرمانشاه و مجموعه باستانی طاق بستان و بیستون انجام می شود.
ارسال نظرات