خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان

گردهمایی بزرگ هادیان سیاسی سپاه و بسیج کاشان برگزار می‌شود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان گفت: گردهمایی بزرگ کارکنان ناحیه، هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی سپاه و بسیج کاشان با عنوان "شهید مطهری، ضرورت تفکر و عمل انقلابی" برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۴۸۷۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبگرازی بسیج از کاشان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احسان الله محمدی در نشست خبری که به مناسبت اعلام برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کاشان برگزار شد، با بیان اینکه تبیین و تفسیر صحیح از اسلام ناب مبتنی بر دو اصل مهم قرآن و عترت است، اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی در جهان اسلام، تبیین و تفسیر ناصحیح از اسلام ناب است.

وی افزود: آن‌طور که باید اسلام را درست و دقیق به جامعه بشری، افکار عمومی و دنیا معرفی نمی‌کنند، یا قرآن به ‌تنهایی و یا عترت به ‌تنهایی مورد تبیین و تفسیر قرار می‌گیرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان به ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری اشاره کرد و گفت: نخستین ویژگی شخصیتی شهید مطهری که عامل جاودانگی وی شد، اخلاص و مقام تزکیه بود که این ویژگی سبب شد تا او در جامعه دانشگاهی، حوزوی و فرهنگی و به‌ خصوص در قلب جوانان جای گیرد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های این شهید آگاه بودن به زمان، آشنایی با نیازهای بالفعل جامعه، احساس مسئولیت و نگهبانی از دین و تبیین و تفسیر صحیح اسلام بود.

وی تصریح کرد: هر سال به مناسبت شهادت شهید مطهری در سپاه و بسیج برنامه‌هایی تحت عنوان برنامه‌های عقیدتی و سیاسی از 11 الی 17 اردیبهشت برگزار می‌شود که امسال نیز به دلیل حجم بالای برنامه‌ها در سپاه کاشان برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی سپاه از 7 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان با تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج کاشان گفت: نخستین برنامه گردهمایی بزرگ کارکنان ناحیه، هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی سپاه و بسیج با عنوان شهید مطهری، ضرورت تفکر و عمل انقلابی در روز هفتم اردیبهشت‌ماه است.

وی افزود: همچنین برنامه‌هایی از قبیل دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه کاشان تحت عنوان ابعاد و مؤلفه‌های تفکر و عمل انقلابی، گردهمایی فرماندهان حوزه‌ها و هادیان و مربیان سیاسی بسیج، کوه‌نوردی کارکنان و مربیان، حضور کارکنان و مربیان در گلزار شهدا و غبارروبی، دیدار با یکی از علمای قم، تجلیل از هادیان و مربیان عقیدتی سیاسی و در پایان دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر اساتید، مربیان و معلمان بسیجی برگزار می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه هفته عقیدتی و سیاسی و روز معلم همزمان است و به این مناسبت برنامه ویژه‌ای برگزار می‌شود، افزود: تقدیر و تشکر از معلمان بسیجی با اهدای گل با حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس صورت می‌گیرد.

ارسال نظرات