خبرهای داغ:
نماینده شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت:

دغدغه مجلس دهم، دغدغه مردم است

ترکی دغدغه مجلس دهم را دغدغه مردم دانست و تاکید کرد: ما در مجلس چندین محور کاری برای خود ترسیم کردیم که این محورها در راستای خواسته های مردم خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۸۸۱۱۱
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج ازفریدن، جمعی از مردم فریدن با حضور در خیابان اصلی داران از اکبر ترکی نماینده شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که برای اولین بار انتخاب و راهی بهارستان شده بود پس از اولین حضور خود به صورت رسمی در مجلس و با حضور در شهرستان از وی استقبال کردند.

وی بعد از اولین حضور خود در بهارستان در گلستان شهدای شهر داران حاضر شد و با هم رزم های شهید خود تجدید میثاق کرد

اکبر ترکی نماینده منتخب شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت شامگاه روز گذشته بعد از غبار روبی شهدا در مسجد صاحب الزمان شهرستان فریدن حاضر شد و بعد از اقامه نماز مغرب و عشا به سخنرانی پرداخت.

ترکی ضمن قدردانی از حضور مردم در مراسم استقبال از وی، سالروز رحلت امام راحل را تسلیت عرض کرد.

وی با بیان اینکه پس از رحلت امام(ره) انقلاب راه خودش را ادامه داد، بیان کرد: به لطف الهی این انقلاب به حق بوده و نگه دارش صاحب اصلی آن است و شاهد آن هستیم  که پس از امام (ره)، ملت ایران از نعمت ولایت فقیه بی بهره نماندند و با پشتیبانی این نعمت الهی حرکت انقلابی همچنان ادامه دارد..

نماینده مردم فریدن بزرگ دغدغه مجلس دهم را دغدغه مردم دانست و تاکید کرد: ما در مجلس چندین محور کاری برای خود ترسیم کردیم که این محورها در راستای خواسته های مردم خواهد بود.

وی ادامه داد: اولین محور اساسی  در مجلس دهم این است که بر اساس آموزه های اسلام ناب محمدی حرکت کنیم و نه اسلام آمریکایی و انگلیسی که جنایتکاران همچون داعش و گروه های تکفیری را به وجود آورده است.

ترکی دومین محور اساسی را پایبندی به فرمایشات ولایت مطلقه فقیه و قانون اساسی تعریف کرد و گفت: مجلس دهم ان شاءالله مجلسی انقلابی خواهد بود و در بعد بین المللی روحیه استکبار ستیزی و ظلم ستیزی را خواهد داشت.

نماینده مجلس دهم خط مقدم مبارزه کشورمان با استکبار را کشور سوریه، عراق، لبنان، فلسطین و یمن دانست و اعلام کرد: مجلس پیش رو به دنبال تقویت بیداری اسلامی در منطقه خواهد بود و در برابر ظلم سکوت نخواهد کرد.

نماینده  شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت با بیان اینکه مجلس دهم مجلس ضد دولتی نیست اما باید گفت وکیل دولتم نیست، تاکید کرد: این مجلس، مجلسی خواهد بود خواسته اش با خواسته مردم یکی خواهد بود و آنها دنبال خواهد کرد..

وی با بیان اینکه دغدغه مردم امروز معیشت آنهاست، بیان کرد: تا انتخابات سال ۹۶ بیش از یک سال فرصت هست پس نباید از هم اکنون فضای جامعه را سیاسی کنیم، بیاید در فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشیم و طبق شعار سال یعنی اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل حرکت کنیم.

ارسال نظرات