خبرهای داغ:
امام جمعه گلپایگان

رژیم صهیونیستی و تکفیری ها همچون دو لبه قیچی، به دنبال قطعه قطعه کردن اسلامند.

امام جمعه گلپایگان در خطبه های نماز جمعه این هفته هدف تکفیری ها را از بین بردن وحدت امت اسلامی خواند.
کد خبر: ۸۷۰۴۱۵۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرنگار بسیج از گلپایگان، امام جمعه گلپایگان در نماز جمعه آخرین جمعه ماه رمضان که در مصلی گلپایگان برگزار شد اظهار کرد: دشمن با راه انداختن جنگ شیعه و سنی و تقویت تکفیری ها تمام توان خود را برای از بین بردن وحدت شیعه و سنی به کار برده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی تصریح کرد: وحدت امت اسلامی از ضروریات است که متاسفانه در رابطه با مساله کمک به  انتفاضه فلسطین برخی تریبون های خودی نیز با بیانات خارج از منطق و طرح مساله نیازمندتر خواندن کشور، آب به آسیاب دشمن می ریزند.

وی در ادامه افزود: اگر سردار سلیمانی ها و فداکاری های شهدای مدافع حرم نبودند  امروز دشمن تکفیری، به حریم خانه های ما  نیز نفوذ کرده بود.

امام جمعه گلپایگان با انتقاد از برخی بیانات این تریبون دارها در زمینه بحث حضور نیروهای دفاعی کشور در کشورهای هم جوار و. منطقه عنوان کرد: شهدای مدافع حرم آن چنان در گمنامی و مظلومیت هستند که گاهی حتی در کشور خودمان تشییع باشکوهی ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی گفت: رژیم صهیونیستی از یک سو و تکفیری ها از سوی دیگر همچون لبه های قیچی می خواهند اسلام را قیچی کنند و قصد قطعه قطعه کردن اسلام را  دنبال می کنند.

وی با گوشزد به کشورهای عربی در زمینه عدم حمایت از دشمنان یاد شده تصریح کرد: این کمک های نابجای شما عاقبت گریبان خود شما را همچون گذشته به مانند کمک به صدام خواهد گرفت.

امام جمعه گلپایگان با یادآوری برجام و اتهام جدید آمریکا به ایران در خصوص نقض حقوق بشر خاطر نشان کرد: دلایل بی اعتمادی رهبر معظم انقلاب در بحث برجام نه تنها به ملت ایران بلکه به همه مردم دنیا عیان شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی با گرامیداشت روز قلم و تقدس آن بیان کرد: حرمت قلم باید حفظ شود.

وی در ادامه با اشاره به رسالت مطبوعات در زمینه نقد کردن یادآور شد: اصحاب رسانه و اهل قلم باید از بیان مطالب تفرقه انگیز در جامعه اسلامی حذر کنند و انتقادات تا جایی صورت گیرد که به جایگاه افراد و شئونات اخلاقی زیر خدشه ای وارد نشود.

امام جمعه گلپایگان گفت: فضا باید برای انتقاد باز گذاشته شود تا همه بتوانند به راحتی نظرات خود را بیان کنند.

منبع: با تلخیص از دیار عالمان

ارسال نظرات