خبرهای داغ:
سفر معاون پارلمانی وزیر راه وشهرسازی به شهرستانهای کاشان وآران وبیدگل:

نقاط پرتصادف جاده بّرزک اصلاح خواهند شد

در سفر یکروزه معاون تلفیق بودجه ، حقوقی و امورمجلس وزارت راه وشهرسازی به شهرستانهای کاشان وآران وبیدگل ضمن دیدار با نمایندگان ولی فقیه و امامان جمعه این دو شهرستان، از محورهای مواصلاتی بازدید و راهکارهایی جهت رفع مشکلات موجود ارائه گردید .
کد خبر: ۸۷۱۲۶۰۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا محفوظی طی بازدید یک روزه از راههای دو شهرستان کاشان وآران وبیدگل که با حضور سیدجوادساداتی نژاد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و حجت اله غلامی مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان و فرمانداران وشهرداران این دو شهرستان انجام شد خواستار اولویت بندی در اجرای پروژه های نیمه تمام شد .

وی گفت: با توجه به کمبود اعتبارات و محدودیت منابع مالی لازم است در شهرستان جهت انجام پروژه ها اولویت بندی شود و با کمک بخشی از اعتبارات استانی و بخشی از اعتبارات سازمان راهداری نسبت به ایمن سازی و احداث مسیرها اقدام گردد .

ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان وآران وبیدگل در نشستی که با حضور معاون پارلمانی وزارت راه وشهرسازی در خصوص رفع مشکلات پروژه های راهسازی در این دو شهرستان برگزار شد گفت: جاده های واقع شده در این دو شهرستان فاقد ایمنی لازم هستند و همواره تصادفات جاده ای بسیاری در آنها به وقوع می پیوندد که عمدتا تلفات جانی زیادی داشته و می طلبد تا با همکاری و همیاری شهرداری هر دو شهرستان و اداره راه وشهرسازی بتوان نسبت به ایمن سازی این مسیرها اقدام نمود .

گفتنی است در این سفر از پروژه هایی همچون ورودی شهر مشکات، کنارگذر کاشان، جاده برزک، جاده مشهداردهال، سفید شهر ، ابوزید آباد، کنارگذر آران وبیدگل، پل راوند و جاده نوش آباد بازدید و جهت رفع مشکلات موجود تصمیماتی گرفته شد .

حجت اله غلامی مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان با توضیح در خصوص پروژه های مورد بازدید گفت: طرح ورودی مشکات در کمیته ایمنی مطرح و مصوب شده و 6 کیلومتر رفت وبرگشت این مسیر با همکاری شهرداری انجام خواهد شد .

کنارگذر کاشان بطول 28 کیلومتر نیز با توجه به نیاز به آزادسازی در مسیر، 9 کیلومتر آن اقدام شده که ادامه آن با همکاری شهرداری به انجام خواهد رسید .

جاده پر تصادف شهر برزک نیز دارای نقاط پرتصادف قوس سعدآباد،سه راهی سیمان، سه راهی مرق و سه راهی ورکان است که با اقدامات انجام شده قوس سعدآباد و سه راهی سیمان در حال انجام و نسبت به رفع نقاط دیگر نیز در اسرع وقت اقدام خواهد شد .

ارسال نظرات