خبرهای داغ:
توسط خلبانان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد:

گلباران گلزار شهدای روستای سفتجان

گلزار شهدای روستای سفتجان در شهرستان فریدن به مناسبت چهارمین یادواره شهدای سفتجان و گرامیداشت یاد شهدای ارتش از جمله شهید سرهنگ اسماعیل رمضانی گلباران شد.
کد خبر: ۸۷۱۷۰۵۱
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازفریدن، این آیین به مناسبت چهارمین یادواره شهدای سفتجان و گرامیداشت یاد شهدای ارتش از جمله شهید سرهنگ اسماعیل رمضانی برگزار شد.

در این برنامه چهار فروند بالگرد هوا نیروز اصفهان ظهر یکشنبه از شهر اصفهان به  سمت روستای سفتجان پرواز کردند و خلبانان آنها دوره پایانی دانش آموختگی خود را با این پرواز به پایان رساندند.

خلبانان این پرواز پس از آنکه در محل تعیین شده فرود آمدند، مورد استقبال مسئولان شهرستان فریدن قرار گرفتند و با حضور در چهارمین یادواره شهدای روستای سفتجان  به دیدار خانواده شهید اسماعیل رمضانی رفتند.

خلبانان هوانیروز با حضور در گلزار شهدای روستای سفتجان با نثار گل، قرائت فاتحه، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا به مقام شامخ شهیدان و آرمان های امام (ره) و انقلاب تجدید پیمان کردند.

در چهارمین یادواره شهدای این روستا که با حضور خلبانان هوا نیروز اصفهان برگزار گردید، برنامه های از قبیل سخنرانی سرهنگ سلطانی جانشین فرماندهی مرکز آموزش هوا نیروز شهید وطن پور اصفهان، سخنرانی برخی از مسئولان شهرستانی، اهدای لوح به خلبانان حاضر در مراسم، اجرای موسیقی نظامی و غبار روبی مزار شهدای این روستا،  دیدار با خانواده شهید رمضانی و چند برنامه ای دیگر نیز انجام پذیرفت.

 

ارسال نظرات