خبرهای داغ:
امام جمعه اصفهان:

دیدید رهبری با آقایی که گفت وقت مذاکره است نه موشک با چه شدتی برخورد کردند/ ان‌شاءالله که از زیرمیزی خبری نیست؛ انتظار از پزشکان توجه به فقراست

آیت الله طباطبایی نژاد پزشکان را جز نخبگان و فرهیختگان جامعه خواند و گفت: ان شاءالله که از زیرمیزی خبری نیست بلکه انتظار از شما آن است که ملاحظه افرادی که از نظر مالی مشکل دارند بکنید و در بیمارستان ها نیز به فقرا رسیدگی کنند.
کد خبر: ۸۷۲۹۴۹۸
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به روز صنعت دفاعی اظهار کرد: قرآن به صراحت می گوید بالاترین سلاح ها را در حد توانتان بسازید تا دشمن از قدرت شما بترسد.

امام جمعه اصفهان با تاکید بر اینکه بیانات رهبری درباره لزوم توجه به دشمنی ها علیه اسلام و انقلاب پشتوانه قرآنی دارد گفت: همه دیدید رهبری با آن آقایی که گفته بود «الان وقت مذاکره است نه موشک» چگونه و با چه شدتی برخورد کردند.

وی اضافه کرد: برادران خوب ما در ارتش و سپاه در زمینه تقویت نیروی سلاح خوب فعالیت کرده اند.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به روز پزشک و ابن سینا بر لزوم همکاری مردم برای حفظ سلامت و نظافت شهر تاکید کرد و گفت: خیلی از امراض به خاطر همین آلودگی های محیطی است و البته انصافا دولت نیز در زمینه پزشکی و سلامت کار عظیمی انجام است.

وی پزشکان را جز نخبگان و فرهیختگان جامعه خواند و افزود: ان شاءالله که از زیرمیزی خبری نیست بلکه انتظار از شما آن است که ملاحظه افرادی که از نظر مالی مشکل دارند بکنید و در بیمارستان ها نیز به فقرا رسیدگی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به نزدیکی هفته دولت یاد شهید رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: یکی از سفارش های رهبر معظم انقلاب به اعضای هیئت دولت، بودن در میان مردم است.

وی افزود: هیئت دولت هم فقط رئیس جمهور نیست بلکه اگر ایشان هم امکان چنین کاری را ندارد دیگر دولت مردان از جمله استانداران باید در مکان های عمومی از جمله مساجد و نماز جمعه حاضر شوند تا مردم بتوانند در مورد مشکلاتشان با آن ها صحبت کنند.

طعمه ندانستن مسئولیت، دادن آمارهای واقعی، تلاش برای خروج از مشکل پول و اشتغال، انقلابی ماندن، توجه به مسئله نفوذ، حفظ شتاب رشد علمی کشور و اهمیت خطرهای فرهنگی از دیگر بیانات رهبر معظم انقلاب بود که آیت الله طباطبایی نژاد به آن ها اشاره کرد.

وی با تاکید بر این صحبت رهبر انقلاب مبنی بر عدم غفلت از دشمنی آمریکا و صهیونیسم ادامه داد: حتی اذناب این ها مثل آل سعود و آل خلیفه که ادعای اسلام هم دارند با شدت مردم بیگناه را می کشند و سازمان ملل هم خفه است!

امام جمعه اصفهان ۳۱ مرداد روز جهانی مسجد را که در پی به آتش کشیدن قسمتی از مسجدالاقصی توسط صهیونیست ها به این روز نامگذاری شده گرامی داشت و گفت: در زمان صدر اسلام کارکرد مسجد فقط نماز خواندن نبوده بلکه مسائل علمی و دینی هم در آن مطرح می شده است.

وی با تاکید بر اینکه ائمه جماعات نباید فقط نماز بخوانند افزود: مردم باید از آن ها کار بخواهند و کارهای فرهنگی باید انجام شود.

آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: به نظر من اگر ائمه جماعات وظیفه فرهنگی خود را انجام دهند خیلی از مشکلات فرهنگی حل می شود.

خطیب جمعه اصفهان همچنین ۳۰ مرداد سالگرد رحلت آیت الله شیخ عبدالکریم حائری و همچنین روز بزرگداشت مرحوم علامه مجلسی را گرامی داشت.

ارسال نظرات