خبرهای داغ:
امام جمعه شهر گز برخوار:

اقدام فرزند منتظری نبش قبری سادلوحانه و از روی جهالت است

حجت الاسلام هاشمی گفت: انتشار فایل صوتی حاوی نظر مخالف آیت الله منتظری درباره اعدام جنایتکاران پس از سی سال نبش قبری است ساده لوحانه و از روی جهالت که لازم است مردم جزئیات جریانات و حرکت های انجام شده را بدانند تا با آگاهی و هوشیاری قضاوت نمایند.
کد خبر: ۸۷۲۹۵۰۲
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، امام جمعه شهر گز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت اخلاق اسلامی و تقوای الهی به حوادث کرمانشاه در چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: این حوادث که شامل دستگیری تیم های ترور و عوامل داعش در داخل ایران است نشانگر ماهیت دشمن جمهوری اسلامی و همچنین جنگ نیابتی آمریکا و عربستان علیه ایران است که داعش آن را نمایندگی می کند.

وی با اشاره به مطالب رسانه های بیگانه هدف از این حوادث و اتفاقات احتمالی را دست کشیدن ایران از مقاومت و کمک مستشاری به سوریه عنوان و بیان کرد: آشوب در مناطق مرزی و انجام فعالیتهای تروریستی در داخل ایران، تحریک و تهدید به انقلاب مخملی و رنگی با هدف گذاری روی دانشجوبان و به تشنج کشیدن کشور، تحریک قوم بلوچ به منظور اقدامات جدایی طلبانه اقداماتی است که مردم و مسئولین باید نسبت به آن هوشیار و مراقب باشند.

حجت الاسلام سید حمیدرضا هاشمی اضافه کرد: دیدار منافقین با وزیر سابق عربستانی که با هدف براندازی جمهوری اسلامی ایران در فرانسه انجام شد برای فعال کردن گروه های تروریستی در سطوح مختلف ایران را می توان بخش هایی از این برنامه ها ارزیابی کرد.

وی به جنایات بیرحمانه منافقین در سال های ۶۰ و ۶۱ اشاره کرد و افزود: پسر آیت الله منتظری، فایل صوتی حاوی نظر مخالف وی از اعدام جنایتکاران را پس از سی سال منتشر می کند، این نبش قبری است ساده لوحانه و از روی جهالت، که لازم است مردم جزئیات جریانات و حرکت های انجام شده را بدانند تا با آگاهی و هوشیاری قضاوت نمایند.

خطیب نماز جمعه شهر گز ایجاد حوزه علمیه قم را یک حرکت فرهنگی مذهبی در دوران اختناق رضاخان دانست و آن را مایه نجات اسلام و غلبه ارزشهای اسلامی بر فرهنگ استعماری غرب مطرح کرد.

وی با گرامیداشت روز جهانی مسجد، خاطرنشان کرد: توجه به رشد و توسعه علم و فرهنگ، پیگیری حقوق جامعه و اجتماع، داشتن دغدغه های اجتماعی و آشنا نسبت به مسائل دنیای اسلام و سیاست روز برخی از مهم ترین کارکردهای مسجد می باشد.

حجت الاسلام هاشمی با تبریک فرارسیدن هفته دولت خواستار نقد منصفانه و بدون غرض ورزی با هدف های سیاه و سفید کارنامه دولت در راستای فرمایشات و راهبرد های رهبری شد.

وی با گلایه از حاشیه سازی فرزند شهید مطهری تصریح کرد: سخن امام جمعه مشهد حرف درستی است و باید حریم مشهد را حفظ کرد، سخن فرزند کسی که پدرش به دست منافقین به شهادت رسید جای تعجب دارد و دور از شان او می باشد.

ارسال نظرات