خبرهای داغ:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران اصفهان:

آزادگان ماموریت خود را با انتقال فرهنگ ایثار به نسل بعدی تکمیل کنند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران اصفهان با اشاره به نقش ایثارگران دوران دفاع مقدس و آزادگان، گفت: آزادگان با انتقال فرهنگ به نسل های بعدی و فرزندان خود، ماموریت خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی تکمیل کنند.
کد خبر: ۸۷۳۱۱۸۴
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
ه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، داریوش وکیلی شب گذشته در کنگره الماس های درخشان در میدان امام علی (ع) در سالروز ورود آزادگان به ایران اسلامی، گفت: بررسی 14 هزار وصیت شهدا نشان می دهد، این شهدا بر مسائلی چون تاسی به فرهنگ عاشورا و امام حسین (ع)، نماز اول وقت، امر به معروف و نهی از منکر و دفاع از ولایت فقیه تاکید داشتند.
وی ادامه داد: همچنین مباحثی چون ایستادگی بر سر آرمانها و ارزشهای انقلاب، دفاع ازمقاومت اسلامی و مبارزه به صهیونیسم و دفاع از مردم مظلوم فلسطین از دیگر توصیه های شهدا است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران اصفهان افزود: تاریخ نشان داده است ولایت فقیه رکن اساسی نظام اسلامی است و بسیاری از توطئه ها به واسطه هوشیاری و درایت ولی فقیه از این ملت دور شده است.
وی اظهار کرد: امروز به واسطه درایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مدافعان حرم درعراق و سوریه به دفع تجاوز دشمن پرداخته اند و بی شک اگر این مدافعان و شهدای حرم نبودند باید در داخل مرزها با دشمن مبارزه می کردیم.
وکیلی تصریح کرد: باید قدر دان شهدای مدافع حرم ایرانی و سایر مدافعان از جمله مهاجران افغانی باشیم که در راه دفاع از اسلام و ارزشهای انقلاب اسلامی ایثار کردند و از کیان اسلامی دفاع کردند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش آزادگان در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: آزادگان در دوران اسارت منافع دیگران را بر منافع خود، آخرت را بر دنیا و در یک کلام خدا محوری را بر خود محوری ترجیح دادند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران اصفهان افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند آزادگان ذخیره های عظم انقلاب اسلامی هستند و و با صبر استقامت خود به اسلام آبرو بخشیدند.
وی خاطر نشان کرد: استان اصفهان علی رغم اینکه 6درصد جمعیت کشور را داراست، بیش از 10 درصد جمعیت ایثارگر کشور را به خود اختصاص داده است.
وکیلی افزود: 23هزار و 500 شهید، 48 هزار جانباز و 3500 جانباز جمعیت ایثار گران استان اصفهان هستند.
منبع:خبرگزاری ایمنا
 
ارسال نظرات