خبرهای داغ:
امام جمعه يزدانشهر:

مردم يزدانشهر خون گرم، ولايي و داراي روحيه خود باوري و خدامحوري هستند

طلاب امیرآباد شهرستان نجف آباد در محل مکتب الزهرا امیر آباد مورخ 7/6/95با امام جمعه محترم یزدانشهر محمد صفری دیدار گرم و صمیمی داشتند.
کد خبر: ۸۷۳۷۶۴۸
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛ طی این نشست گرم و صمیمی امام جمعه محترم یزدانشهر با آرزوی توفیق و سر بلندی و روز افزون برای مبلغین و طلاب عزیز اذعان داشتند: طلاب باید به صورت خود جوش و جهادی وارد عرصه تبلیغ شوند و تنها روحیه جهادی است که به طلاب در همه عرصه ها کمک می کند.

وی درمورد مسائل فرهنگی یزدانشهر افزود که با یک چشم انداز ده ساله ریل گذاری فرهنگی یزدانشهر در حال انجام است.

امام جمعه یزدانشهر با اشاره به این موضوع که ائمه جماعات یزدانشهر طوری برنامه ریزی کرده اند که موضوعات ارائه شده است در خطبه های نمازجمعه یکی از آن موضوعها را انتخاب و در مساجد برای مردم بیان کنند پیگیری خطبه های نماز جمعه توسط طلاب محترم انجام می شود وزمینه را برای خطبه های بعدی آماده مي کنند.

حجت الاسلام صفری بااشاره به نواقص فرهنگی گفت: از مسئولین مربوطه خواسته شده که معضلات فرهنگی منطقه را بررسی و برای اتاق فکر که در شهر مقدس قم برگزار می گردد موضوعات ارسال شود.

وی در پایان با بیان این که مردم یزدانشهر خون گرم، ولایی و انقلابی یکدست با روحیه خود باوری وخدامحوری هستند؛گفت: الحمداله فضای وحدت وهمدلی خوبی دریزدانشهربرقرار می باشد این خودش باعث سهل الوصول بودن برخی اهداف عالی جهت دستیابی به جامعه ای متعال میگردد واز افتتاح حوزه علمیه برادران یزدانشهر خبر داد واز برگزاری کلاس درس خارج فقه واصول که مورد نیاز طلاب می باشد اشاره ای هم داشت.

ارسال نظرات