خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان:

تهدیدهای دشمن تغییر کرده اما کمتر نشده/ تاکید بر تقویت توان دفاعی و تهاجمی بر اساس تجربه ۳۷ ساله از رفتار دشمنان است

سردار فدا گفت: آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح بویژه در زمینه توان نظامی یک اصل است و این اصل این امکان را فراهم کرده که بتوانیم در شرایط و مقتضیات مختلف به تهدیدات دشمن پاسخ مناسبی بدهیم.
کد خبر: ۸۷۳۸۹۰۷
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان پیرامون تاکیدات مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان و متخصصان وزارت دفاع و توصیه بر افزایش توان دفاعی و تهاجمی نظامی اظهار کرد: ما همیشه براساس روایات و دستورات دین مبین اسلام، بر افزایش توان دفاعی تاکید می کنیم، چرا که خداوند به مومنین و مسلمین توصیه اکید کرده است که همیشه مجهز و آماده به کار باشند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز همواره با هجوم و تهدید دشمن و استکبار روبرو بوده ایم، گفت: بخشی از این رویارویی به شکل جنگ سخت همچون ترور، بمب گذاری توسط منافقین و توطئه های گروهک های تجزیه طلب و جنگ تحمیلی بوده است.

وی ادامه داد: پس از این اتفاقات، تهدیدات دشمن و جبهه استکبار علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نه تنها کاهش نیافته بلکه همزمان با تغییر شیوه ها و روش ها روز به روز هم افزایش یافته است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با تاکید دوباره بر اینکه حجم و میزان تهدیدات دشمن علیه ملت و نظام ایران افزایش یافته است، عنوان کرد: آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح بویژه در زمینه توان نظامی یک اصل است و این اصل این  امکان را فراهم کرده که بتوانیم در شرایط و مقتضیات مختلف به تهدیدهای متعدد دشمن پاسخ مناسبی بدهیم.

وی بابیان اینکه  امروز در اطراف مرزهای کشور ما گروه های تکفیری توسط استکبار جهانی تجهیز و تسلیح می شوند، افزود: آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح ایران باعث شده است که از امنیت پایدار و قابل قبولی در داخل کشور برخوردار باشیم و به هنگام شیطنت گروهک های تکفیری، مزدور و ضد انقلاب ضربه قاطع و اقدام عملیاتی مناسبی را انجام دهیم که باعث به دَرک واصل شدن بخشی از نیروهای تکفیری هم شده است.

سردار فدا یادآور شد: آمادگی نیروهای مسلح و بالا بردن توان دفاعی و تهاجی ما باعث افزایش قدرت بازدارندگی می شود و میزان تاثیر گذاری ما را در منطقه به نحو مطلوب افزایش خواهد داد و این امکان را فراهم می کند که در مقابل هجمه آمریکای جنایتکار که هر چه مشکل بر سر این ملت از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون وارد آمده متاثر از کینه توزی های امریکا و ایادی هم پیمان جهانی آن است، پاسخ مناسب، قاطع و درخور شان نظام بدهیم.

وی در پاسخ به اینکه وظیفه اصلی نیروهای مسلح به عنوان سربازان ولایت در شرایط حساس امروز چیست، گفت: نخستین وظیفه، گوش به فرمان ولایت بودن است، حفظ آمادگی همه جانبه در مرحله دوم و سوم تلاش در راستای افزایش قدرت و توان رزمی و بهسازی تجهیزات و حفظ و نگه داری آنها در اولویت ما قرار دارد.

به گفته این مقام نظامی، سپاه برابر یک سیاست همیشگی به منظور تقویت توان دفاعی و تهاجمی از ابعاد مختلف چون بهسازی، سازماندهی و زیر ساخت ها و نوسازی تجهیزات نیروهای رزمی و نظامی خود، خوب و به موقع اقدام کرده است.

ارسال نظرات