خبرهای داغ:
حجت الاسلام حبيب الهي در جمع پايوران سپاه ناحيه نجف آباد:

حضرت زهرا(عليها السلام) در مقام سياست هم يك سياستمدار نمونه بود

حجت الاسلام حبيب الهي در جمع پايوران سپاه ناحيه نجف آباد با تبريك فرا رسيدن سالروز ازدواج حضرت علي(عليه السلام و حضرت زهرا(سلام الله عليها) گفت: كساني كه وقايع و رويدادهايي كه بعد از پيامبر اكرم بر حضرت زهرا(عليها السلام) گذشت و عكس العمل هاي حضرت در مقابل آن وقايع را خوانده اند تصديق مي كنند كه حضرت زهرا(عليها السلام) در مقام سياست هم يك سياستمدار نمونه است.
کد خبر: ۸۷۳۹۲۵۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در نجف آباد؛ حجت الاسلام الهي در ادامه با اشاره به اينكه اهل بيت بهترين الگو بودن هستند؛ گفت: همه شيعيان(مرد و زن) بايد در تمامي زمينه ها اعم از اجتماعي، خانوادگي، سياسي، اقتصادي و... از اهل بيت الگوگيري كنند.

وي افزود: حضرت علي(عليه السلام) در عين حال كه فاتح خيبر است و با شجاعت كامل با كفار و مشركين مبارزه مي كند در عين حال وقتي وارد خانه مي شود با تمام تواضع مي نشيند و با همسرش براي فرزندانش غذا مي پزد، گندم اسياب مي كند، خانه جارو مي زند بنابراين مردان ما نيز بايد از اين سيره حضرت علي(عليه السلام) پيروي نمايند.

وي در ادامه خاطر نشان كرد: حضرت زهرا غذاي خود را به يتيم و فقير مي دهد و با آب افطار مي كند و از گفتن اينكه غذا نداريم دم فرو مي بندد و مي فرمايد نخواستم كه شوهر عزيزم را به زحمت بيندازم چرا كه شرم داشتم از اينكه از ايشان تقاضايي بكنم كه شايد از توانش خارج باشد و در آخر عمر به شوهرش عرض مي كند كه ياعلي آيا من حق شما را به جا آورده ام بنابراين بايستي كه زنان و دختران ما نيز از سيره حضرت زهرا پيروي كنند.

ارسال نظرات