خبرهای داغ:
با حضور سردار فدا

مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه برخوار برگزار شد

سردار فدا گفت: امروز جنگ، جنگ احزاب صدر اسلام است و سلفی، داعشی، وهابیت و دشمنان نظام و انقلاب برای ضربه زدن و نابودی جمهوری اسلامی ایران با هم متحد شده اند؛ بنا بر این لازم است با استفاده از توان دفاعی و آمادگی نیروهای مردمی و همچنین فرهنگ و تجربیات هشت سال دفاع مقدس، نبرد علوی و فاطمی را در جامعه ترویج دهیم.
کد خبر: ۸۷۴۵۱۱۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه برخوار با حضور سردار فدا جانشین فرماندهی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) و جمعی از مسئولان شهرستان برخوار در تالار شهرداری دولت آباد برگزار شد.

سردار مجتبی فدا در این مراسم گفت: امروز جنگ، جنگ احزاب صدر اسلام است و سلفی، داعشی، وهابیت و دشمنان نظام و انقلاب برای ضربه زدن و نابودی جمهوری اسلامی ایران با هم متحد شده اند؛ بنا بر این لازم است با استفاده از توان دفاعی و آمادگی نیروهای مردمی و همچنین فرهنگ و تجربیات هشت سال دفاع مقدس، نبرد علوی و فاطمی را در جامعه ترویج دهیم.

در ادامه فرمانده سابق سپاه برخوار اظهار کرد: نظرسنجی ها نشان می دهد در مدت ۳۶ ماه فعالیت در ناحیه مقاومت بسیج برخوار، شاخص های استکبارستیزی، تبعیت از ولایت فقیه، جایگاه بسیج و سپاه رشد قابل توجهی داشته است.

محمدحسین کفعمی افزود: در طول این مدت تلاش های زیادی برای گفتمان سازی بیانات رهبری و تقویت مجموعه های فرهنگی و جوانان مؤمن انقلابی در شهرستان برخوار انجام شد.

وی در ادامه به اقدامات سپاه برخوار در حوزه های زیرساختی و سخت افزاری اشاره کرد و گفت: ساخت، تکمیل و بهره برداری از پنج سوله صالحین و ۹ دی در شهرستان، بهره برداری و تجهیز حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س) با کمک شهرداری خورزوق، تکمیل و تجهیز ساختمان حوزه امام حسن علیه السلام شهر دستگرد و نوسازی و تجهیز ۳۰ درصد از پایگاه های محلی و شهری از جمله اقدامات زیرساختی بوده است.

کفعمی خاطرنشان کرد: در این مدت افتخار برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پنج شهید مدافع حرم و ۱۰ شهید گمنام در شهرستان را داشتیم و در زمینه محرومیت زدایی و اعزام گروه های جهادی، ساخت خانه عالم و اعطای وام های اقتصاد مقاومتی، ۱۰۰ درصد افزایش داشته ایم.

امام جمعه شهر دولت آباد نیز در این آئین بر ضرورت توجه مسئولان بالاخص بسیج و سپاه به سه مولفه ی علم،‌ فرهنگ و اقتصاد تاکید کرد.
حجت الاسلام و المسلمین محمود آبادی فعالیت فرهنگی و دینی در فضای مجازی را نیاز امروز جامعه بیان کرد و افزود: برای مقابله با تهاجم فرهنگی ‌و ترویج دین و فرهنگ ناب اسلام محمدی باید از این فضاها استفاده کرد.

عبدانی فرماندار برخوار نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تعامل و همکاری محمدحسین کفعمی فرمانده سابق سپاه برخوار، اظهار کرد: اقدامات سپاه در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی قابل تقدیر است.

وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم کم شدن فاصله بین تولیدکننده و مصرف کننده در طرح های اقتصاد مقاومتی، افزود: در چرخه تولیدات اقتصاد مقاومتی لازم است برخی واسطه ها و دلال ها حذف شود.

در این مراسم سرهنگ دوم پاسدار محمد شفیعی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه برخوار معرفی و از تلاش های بی شائبه کفعمی تقدیر شد.

اجرای گروه سرود اشک های خون پایگاه شهید صدوقی مسجد امام زمان (عج) از دیگر برنامه هایی بود که در این مراسم اجرا شد و در پایان، مزار شهدای گمنام دولت آباد واقع در پارک سیدمحمد با حضور سردار فدا، فرماندار برخوار، امام جمعه شهر دولت آباد و جمعی دیگر از مسئولان غبارروبی شد.

ارسال نظرات