خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدن:

بیش از ۱۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس در فریدن برگزار خواهد شد

میرکریمی فتنه گران داخلی را همواره زمینه ساز تجاوز بیگانگان به داخل کشورمان بیان کرد و افزود: دفاع مقدس به ما نشان داد که دشمنان به داخل کشور ما نمی توانند نفوذ کنند مگر اینکه دست نشانده های داخلی آنها، راه را با اختلاف افکنی برای نفوذ هموار سازند که در ابتدای جنگ دیدیم که چنین بود
کد خبر: ۸۷۴۸۲۵۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸

به گزارشخبرگزاری بسیج از فریدن، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن در گفتگو با پایگاه خبری فریدن ضمن تبریک عید ولایت و امامت و فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس در پایگاه‌ها، حوزه‌ها و ناحیه مقاومت بسیج فریدن بیش از۱۰۰برنامه هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

سرهنگ دومسید عباس میر کریمی با تاکید بر برگزاری باشکوه این برنامه ها، افزود: دفاع مقدس مدرسه ای بزرگیاست که ما در آن درس های بسیاری آموختیم، درس ایثار و مقاومت در برابر باطل و تحقق شعار اینکه ما می توانیم از آموزه های دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس نشانگر این بود که ما می توانیم تهدیدها را به فرصت بدل سازیم، گفت: جنگ تحمیلی از سوی عراق ابتدا یک تهدید بود اما در ادامه باعث شکوفای استعدادها و توانایهای ما شد؛ همانگونه که امام(ره)فرمودند ما در جنگ هر روز شاهد برکت های بودیم که از آنها بهره جستیم.

سرهنگ میرکریمی یکی دیگر از درس های جنگ تحمیلی را فراموش نکردن دشمنی دشمنان دانست و بیان کرد: امروز اگر می بینید کشورهای استعمارگر و مستبد در پی مذاکره با ایران هستند بدانید از موضع خیرخواهی نیست بلکه از موضع ناتوانی آنها در مقابله با کشورمان است و به دنبال راهی برای ضربه زدن هستند.

این مسئول فتنه گران داخلی را همواره زمینه ساز تجاوز بیگانگان به داخل کشورمان بیان کرد و افزود: دفاع مقدس به ما نشان داد که دشمنان به داخل کشور ما نمی توانند نفوذ کنند مگر اینکه دست نشانده های داخلی آنها، راه را با اختلاف افکنی برای نفوذ هموار سازند که در ابتدای جنگ دیدیم که چنین بود.

وی ادامه داد: درس دیگر دفاع مقدس این بود که پیروزی به دست نمی آید مگر با داشتن وحدت کلمه در سایه رهنمودهای ولایت و رهبری و این دلیلی است که باعث می شود، دشمن برای از بین بردن این وحدت به دنبالتضیعف جایگاه رهبری بوده و هست.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن اعتماد به جوانان را یکی دیگر از آموزه های دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: هرگاه به جوانان اعتماد کردیم به موفقیت های بسیاری رسیدیم و چه بسا این اعتماد در دفاع مقدس باعث پیروزی کشورمان شد.

سرهنگ میرکریمی برگزاری یادواره شهدای شهرستان فریدن با حضور فرماندهان دفاع مقدس، رژه موتوری، همایش پیاده‌روی خانوادگی بسیجیانرا از جمله برنامه های شاخص سپاه فریدن در هفته دفاع مقدس برشمرد.

وی گفت: غبار روبی گلزار شهدا، سخنرانی فرمانده ناحیه پیش از خطبه های نماز جمعه، برگزاری حلقه های صالحین با موضوع هفته دفاع مقدس، نهضت‌های روشنگری با موضوع اقتصاد مقاومتی، استکبارستیزی، مسابقات فرهنگی و ورزشی و….. از برنامه‌های دیگر این هفته است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه فریدن در پایان ضمن دعوت از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه این خطه جهت شرکت در برنامه های هفته دفاع مقدس تصریح کرد:آشنایی نسل سوم انقلاب با دوران دفاع مقدس باعث شناخت بهتر فرهنگ ایثار و شهادت در بین آنان می شود.


ارسال نظرات