خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان:

اگر دست آویز دیدگاه‌ جناح‌های سیاسی شویم رسالت اصلی از دست می‌رود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: این نهاد انقلابی چنانچه دست آویز دیدگاه‌ جناح‌های سیاسی شود رسالت اصلی خود را از دست می‌دهد و به همین خاطر این شورا یک نهاد کاملاً غیر دولتی و فراجناحی است.
کد خبر: ۸۷۵۷۶۱۰
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، جعفر عسگری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نطنز که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد غیردولتی و با پشتوانه مردمی و ولایت است که همواره در خدمت مردم بوده و هیچ گاه اسیر جناح‌بندی‌های سیاسی در هیچ دوره‌ای نشده است.

وی با اشاره به فرمان امام خمینی مبنی بر تشکیل این شورا، افزود: این شورا از بدو تأسیس تاکنون بدون اتکا به هیچ نهاد دولتی به رسالت خویش ادامه داده و در این راه با وجود مشکلات و تنگناهای مالی و کمبود نیروی انسانی همواره در جهت ثبیت نظام و حمایت همه‌جانبه از ولایت فقیه گام برداشته است و همچنان این راه را با قوت ادامه خواهد داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تریبون نظام است و به عنوان روابط عمومی نظام محسوب می‌شود و دیدگاه‌های نظام و ولایت را بازگو می‌کند، این نهاد انقلابی چنانچه دست آویز دیدگاه جناح‌های سیاسی شود رسالت اصلی خود را از دست می‌دهد و به همین خاطر این یک شورا یک نهاد کاملاً غیر دولتی و فراجناحی است.

وی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های این نهاد زمان‌شناسی و لحظه شناسی در زمان‌های مهم و خطیر بوده که بر اساس نیاز مردم ورود کرده و زمینه حضور مردم را فراهم می‌کند که نمونه‌های فراوانی داشته که مهم‌ترین آن‌ها راه‌پیمایی روز جهانی قدس،22 بهمن، 9 دی و 13 آبان بوده است.

عسگری حضور مردم در این صحنه‌ها را برای نظام حائز اهمیت خواند و ادامه داد: حضور مردم در این راه‌پیمایی‌ها موجب ابهت نظام و ترس دشمنان و برهم زدن معادلاتشان می‌شود، به‌ گونه‌ای که روز بعد از راهپیمایی گزینه روی میز خود را درون کشو قرار داده و سکوت می‌کنند.

وی خواستار همکاری همه‌جانبه مسؤولان شهرستان به‌ ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شد و خاطرنشان کرد: انتظار داریم شهردار نطنز ردیف بودجه خاصی برای انجام فعالیت‌های شورا به این نهاد مردمی اختصاص داده تا شورا با خلاقیت و نوآوری برنامه‌های فرهنگی را اجرا نماید.

به گزارش بسیج، در این مراسم از زحمات محمد زکی‌زاده مسؤول سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تقدیر شد و علیرضا باباخانی به‌ عنوان مسؤول جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نطنز معرفی شد.


ارسال نظرات