خبرهای داغ:
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان:

«نگهبانان محله» موردحمایت ویژه پلیس قرار می‌گیرند/ نیروهای ایرانی کمر داعش را شکسته‌اند

سرهنگ حسین زاده با اشاره به نقش تأثیرگذار نگهبانان محله در کنترل جرائم و آسیب‌ها از در دستور کار قرار گرفتن طرحی برای حمایت ویژه انتظامی و قضایی از این افراد خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۸۰۳۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶


به گزارش خبرگزاری بسیج، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در ششمین گردهمایی مؤسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی تحت نظارت پلیس پیشگیری ناجا که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد گفت: امروز به برکت جان‌فشانی مدافعان حرم و مرزبانان هوشیار و سخت‌کوش نیروی انتظامی، ایران اسلامی یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا است.

سرهنگ حسین حسین‌زاده گفت: در پاریس که قلب اروپا است و از هوشمندترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات برای تأمین امنیت شهروندان برخوردار است دیدیم که داعش ظرف 30 ثانیه هفت بمب را در این شهر منفجر کرد و این در حالی است که نیروهای فداکار و مخلص ایران اسلامی امروز کمر داعش را در کشور عراق و سوریه شکسته‌اند و سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای سخت‌کوش انتظامی اجازه نفوذ آن‌ها به داخل کشور را نمی‌دهند.

سرهنگ حسین زاده اظهار داشت: قطعاً این‌گونه شجاعت‌ها و رشادت‌ها هم ما را دلگرم می‌کند و هم انگیزه می‌دهد تا بیشتر برای مردم کار و خدمت کنیم و در جهت ارتقای سطح امنیت و احساس امنیت تلاش نماییم.

وی در ادامه عدم احساس مسئولیت برخی از شهروندان در مقابل حوادث و اتفاقات درون شهر را آفتی برای جامعه امروز و سنگین شدن وظایف پلیس قلمداد کرد و اظهار داشت: یکی از راه‌های ارتقای امنیت در جامعه مشارکت عمومی است و زمانی مردم می‌توانند از امنیت بالایی برخوردار شوند که خود را در این امر سهیم بدانند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در کشورهای پیشرفته دنیا مجرمان پیش از اینکه از پلیس بترسند از پیرمرد و پیرزنی می‌ترسند که در تراس خود نشسته و با دقت و ظرافت کامل به خیابان نگاه می‌کند و به اتفاقاتی را در آن حوالی می‌افتد حساس هستند.

وی بابیان اینکه نیروی انتظامی به دنبال استفاده از مشارکت عمومی در تأمین امنیت است اظهار داشت: یکی از زمینه‌ها و بسترهای خوب این مشارکت در مؤسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی و توسط نگهبانان محله نمود پیدا می‌کند.

حسین زاده با اشاره به نقش تأثیرگذار نگهبانان محله در کاهش و کنترل جرائم، توسعه نگهبانان محله را امری اجتناب‌ناپذیر عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس اصفهان طرحی را در دستور کار دارد که از این افراد تحت حمایت‌های ویژه انتظامی و قضایی قرار بگیرند.

ارسال نظرات