خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه فلاورجان :

دشمنان سعی می کنندباسرزنش وملامت مجاهدان را ازجهاد بازدارند

اسلام اجازه نمی دهدکه مردمی که دلشان به نورایمان منورشده است،به وسیله چنین ایادی به سمت ظلمت بازهم کشیده شوند.
کد خبر: ۸۷۵۹۱۵۲
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از فلاورجان؛مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه فلاورجان دربین پایوران و نیروهای وظیفه وپایوران گردان امام حسین (ع)درششمین روز ازماه محرمدرباره آزادی عقیده دراسلام اشارهنمود.

حجت الاسلام علی رئیسیان گفت:اگرما می گوئیم که عقیده مذهبی وایمان در جامعه اسلامی آزاداست،این به معنای این نیست که اسلام اجازه بدهدکه فریبگرانی وخدعه پیشگانی درجامعه اسلامی به راهزنی ایمان بپردازدودست هایی باارائه جاذبه های مادی،باتامین هوس های بشری،دل های سست وضعیفی رابه سمت خودشان جذب کنند.

رئیسیان اضافه کرد:مردم ضعیف را وانسانهای ساده دل راتحت تاثیر قرارخواهنددادو آنهارا گمراه خواهندکردواز بهشت به دوزخ خواهندبرد.

رئیسیان درادامه افزود:اسلام اجازه نمی دهدکه مردمی که دلشان به نورایمان منور شده است،به وسیله چنین ایادی به سمت ظلمت بازهم کشیده شوند.

وی درادامه خاطرنشان کرد:سه نکته اساسی واصولی درباب آزادی عقیده است که خط ومشی نظام جمهوری اسلامی هم همین است،اسلام با ایمان باطل وغلط مخالف است،امااسلام با کسانیکه مومن به باطل هستند اعتقادباطلی آورده اندبا امحال زورمقابله نمیکندبلکه آنهارابوسیله حکمت،موعظه وتبلیغ وبیان حقیقت به سمت ایمان صحیح جلب وجذب می کند.

علی رئیسیان درادامه گفت:علاوه بر اینها اگر آن کسی که مومن را غیر حق هست؛این ایمان او در عمل او آثار تخریبی علیه جامعه به جا بگذارد،با این هم اسلام مقابله می کند وظیفه ما در جامعه اسلامی چیست،ایمان اسلامی را برای مردم تشریح کنیم و جاذبه های ایمانی را برای مردم روشن کنیم وبرای رسوخ ایمان جامعه،دولت اسلامی موظف است فعالیت کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:نشانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت (دفاع از انقلاب واسلام موجب ملامت است)قدر شناسی از نعمت پاسداری به خاطر توفیق جهاد در راه خدا ضروری است و خداوند منت گذاشت که توفیق پاسداری به ما عنایت کرد و مجاهدت وتلاش ما فقط برای خدا باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فلاورجان درپایان خاطر نشان کرد:کسی که ایمان واقعی دارد،هرگز دربرابر کافران احساس حقارت نمیکنیدو فقط به ریزش هاتوجه نکنیم بلکه به رویشها هم نگاه کنیم،درراه دفاع اسلام نبایدازسرزنشهاو هوچی گریها وتبلیغات سوءدشمن ترسی داشته باشیم وتسلیم جوومحیط نشویم.دشمنان سعی می کنند با سرزنش وملامت مجاهدان را از جهاد در راه خدا باز دارند و پرچم اسلام در آینده کسانی به دست خواهند گرفت که عاشق خدا ومجاهد و با صلابت باشند.


ارسال نظرات