خبرهای داغ:
سخنگوی شورای شهر اصفهان:

«شهر کودکان و نوجوانان» با یک میلیارد تومان ساخته می‌‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ردیف‌های بودجه مربوط به کودکان در سال 95 بیان کرد: «شهر کودکان و نوجوانان» با بودجه یک میلیارد تومان در منطقه 6 ساخته می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۹۷۵۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، ندا واشیانی‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز جهانی کودک اظهار کرد: سهم کودکان از جمعیت شهر اصفهان حدود 260 هزار نفر و معادل 13 درصد است.

وی با بیان این که در کل شهر اصفهان 11.7 هکتار فضای اختصاص داده شده به کودکان وجود دارد، افزود: سرمایه‌گذاری روی کودکان آینده درخشان‌تری را برای کشور خواهد داشت و نتیجه آن را 15 سال بعد در سنین جوانی خواهیم دید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ردیف‌های بودجه مربوط به کودکان در سال 95 بیان کرد: «شهر کودکان و نوجوانان» با بودجه یک میلیارد تومان در منطقه 6 که می‌تواند از پروژه‌های شاخص برای این قشر از شهروندان باشد.

وی اضافه کرد: «خانه کودک استاد همایی» در منطقه 10 با اعتبار 400 میلیون تومانی، «بازی‌کده ویژه کودکان» در منطقه 13 با 170 میلیون تومان هزینه و 3 میلیارد تومان برای خرید اسباب بازی و کف‌پوش منطقه 15 و ناژوان تصویب شده است.

واشیانی‌پور با بیان این که در شهر اصفهان 200 سایت بازی با وسایل ایمن وجود دارد تصریح کرد: در بودجه سال جاری 2 میلیارد و 870 میلیون تومان برای مناسب‌سازی معابر و پارک‌ها برای کودکان در نظر گرفته شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه به لوایح تصویب شده در صحن علنی شورا اشاره داشت و عنوان کرد: تصویب شیوه‌نامه حمایت از تیم‌های ورزشی محلات را داشتیم که در آن شرایط تیم‌ها، نوع حمایت، منابع مالی، قلمرو مکانی و اعضای کمیته حمایت تشریح شده است.

وی ادامه داد: همچنین لایحه حمایت از تولیدات سینمایی و تلویزیونی در سه موضوع وظایف و اختیارات، حمایت‌ها و مشارکت‌ها، تأمین و منابع مالی با هدف حمایت از فعالیت‌های خلاق و هنرمندانه با اولویت تولید فیلم با موضوعات شهری به تصویب رسید.

واشیانی‌پور تثبیت بهای ورودی باغ گل‌ها را دیگر تصمیم نمایندگان شهری مردم اعلام کرد و توضیح داد: بهای بلیت باغ گل‌ها در نیمه اول سال 3500 تومان بود که تصویب شد که این مقدار در نیمه دوم سال هم ثابت بماند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: برای تعطیلات نوروز نیز مصوب شد که بهای بلیت باغ گل‌ها 5500 تومان باشد.

وی خاطر نشان کرد: در جلسه روز گذشته شورا رسول جهانگیری خزانه‌دار و مهدی باقر بیگی به عنوان عضو کمیسیون موضوع ماده 24 خدمت وظیفه عمومی توسط شورا انتخاب شدند.

واشیانی‌پور در پایان با اشاره به برنامه‌های «هر هفته چند افتتاح» که به صورت منظم و با هدف محرومیت‌زدایی انجام می‌گیرد، گفت: 35 پروژه بالای 1 میلیارد تومان داریم که طی این طرح افتتاح، تجهیز و یا کلنگ زنی شده‌اند که کارنامه درخشانی را برای شهرداری و شورای شهر به جا خواهند گذاشت.


ارسال نظرات