خبرهای داغ:

شهادت علی‌اصغر(علیه السلام) سند مظلومیت امام حسین(علیه السلام) و حقانیت واقعه کربلاست/واقعه عاشورا برای تمام اقشار جامعه الگو دارد

حجت‌الاسلام مسعود سرافراز شامگاه شنبه در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیه) مسکن مهر فولادشهر اظهار کرد: شهادت علی‌اصغر(علیه السلام) سند مظلومیت امام حسین(علیه السلام) و حقانیت واقعه کربلاست.
کد خبر: ۸۷۶۰۵۷۹
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لنجان،حجت‌الاسلام مسعود سرافراز شامگاه شنبه در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیه) مسکن مهر فولادشهر اظهار کرد: شهادت علی‌اصغر(علیه السلام) سند مظلومیت امام حسین(علیه السلام) و حقانیت واقعه کربلاست.

امام‌جمعه فولادشهر افزود: برخی از دشمنان کوردل و شیطان‌صفت ادعا می‌کنند که امام حسین(علیه السلام) برای دنیا عازم کربلا شد که در جواب آن‌ها باید بگوییم، اگر امام حسین برای مال دنیا عازم نینوا شد پس چرا تمام عزیزان خود را به همراه برد.

خطیب نماز جمعه فولادشهر ادامه داد: استکبار جهانی درصدد است تا قیام امام حسین(علیه السلام) و آموزه‌های این حماسه به فراموشی سپرده شود که این موضوع خیالی بیش نیست و به حمدالله روز گذشته شاهد بودیم که مراسم باشکوه شیرخوارگان نه‌ تنها در سراسر کشور ایران بلکه در بیش از ۴۲ کشور دنیا برگزار شد.

حجت‌الاسلام سرافراز بابیان اینکه حفظ دین خدا آن‌قدر مهم بود که امام حسین(علیه السلام) چنین تصمیمی گرفت: عاشورا درس بزرگی را برای همه ما به ارمغان گذاشت و خطبه‌های حماسی حضرت زینب(سلام الله علیه) آن را تکمیل کرد و اکنون چنین میراث گران بهایی برای ترویج در جامعه در اختیار ما قرارگرفته است.

امام‌جمعه فولادشهر در پایان خاطرنشان کرد: آحاد جامعه ما باید توجه داشته باشند که واقعه کربلا برای تمامی سنین و اقشار جامعه الگو دارد، از امام حسین(علیه السلام) وعلی اکبر(علیه السلام) و حضرت رباب و علی‌اصغر(علیه السلام) تا دیگر دلاوران واقعه عاشورا، بنابراین همه ما موظیم با تاسی از این بزرگواران در جهت حفظ دین و ترویج اسلام ناب محمدی(صلوات الله علیه) تلاش کنیم.

ارسال نظرات