خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در کاشان:

دشمنان چه بخواهند و چه نخواهند، دنیا تسلیم امام حسین(ع) خواهد شد/ آثار هل من ناصر امام حسین(ع) در روز عاشورا، به‌آرامی در حال نمایان شدن است

نماینده ولی‌فقیه در کاشان گفت: عظمت امام حسین(ع) در آینده تمام کره زمین را فتح خواهد کرد و دشمن هیچ کاری برای مقابله با نفوذ امام حسین(ع) در جهان نمی‌تواند انجام دهد.
کد خبر: ۸۷۶۶۲۴۵
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، پیش از ظهر امروز آیت‌الله عبدالنبی نمازی در دیدار با متصدیان موکب علی بن باقر(ع) در کربلا، اظهار داشت: عظمت امام حسین(ع) در آینده تمام کره زمین را فتح خواهد کرد و دشمن هیچ کاری برای مقابله با نفوذ امام حسین(ع) در جهان نمی‌تواند انجام دهد.

وی افزود: دشمنان چه بخواهند و چه نخواهند، دنیا تسلیم امام حسین(ع) خواهد شد؛ چرا که امام در برابر تقدیر الهی تسلیم شد و خدا هم دنیا را تسلیم امام حسین(ع) خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان ادامه داد: مرزهای عراق سال‌ها به روی مردم ایران بسته بود؛ در دوران دفاع مقدس یکی از مداحان می‌گفت کربلا کربلا ما داریم می‌آییم، اما نمی‌دانستیم چنین توفیقی نصیب ما می‌شود، با خواست خداوند صدام به دست خود آمریکایی‌ها ساقط‌ و مسیر کربلا برای ما باز شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: عظمت امام حسین(ع) همه درهای بسته را باز کرد و در حال حاضر دیگر مرزی معنا ندارد، مرزهای کشورها به سمت کربلا باز شده است و مردم از همه کشورها، چه اسلامی و چه غربی به سمت کربلا حرکت می‌کنند؛ این پایان کار نیست بلکه شروع این راه است.

آیت‌الله نمازی تصریح کرد: اسرار بسیاری در دانشگاه کربلا وجود دارد که به‌ مرور زمان این اسرار خود را نشان می‌دهد، آثار هل من ناصر امام حسین(ع) در روز عاشورا، به‌ آرامی در حال نمایان شدن است؛ امسال مراسم بیعت مادران دارای نوزاد با حضرت علی‌اصغر(ع) در 41 کشور دنیا برگزار شد، این ندای امام حسین(ع) است که به گوش مردم رسیده است و گذر زمان نتوانسته است این ندا را پنهان کند.

وی بیان کرد: در آینده خواهیم دید که بانوان هم با زینب کبری(س) و جوانان نیز با حضرت علی‌اکبر(ع) و حضرت قاسم(ع) بیعت خواهند کرد و به تعداد یاران امام حسین(ع) تشکل‌هایی به وجود خواهند آمد؛ این‌ها اسراری است که باید منتظر بمانیم تا کشف و نمایان شود.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان با توصیه به زائران اربعین تأکید کرد: کسانی که به زیارت امام حسین(ع) مشرف می‌شوند به زیارت زبانی اکتفا نکنند؛ از فرصت‌ها استفاده کرده و به اتفاقات روز عاشورا فکر کنند و دنبال وظیفه خود در حال حاضر باشند، امام حسین(ع) به دنبال وظیفه خود بود و به همین دلیل به شهادت رسید.

عضو مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: کسی که زائر امام حسین(ع) می‌شود باید همه‌ چیز او حسینی شود، بعد از بازگشت از زیارت نباید انسان قبلی باشد و همان کارهایی که قبل انجام می‌داد را تکرار کند؛ باید به‌ کلی تغییر کرده و حسینی شود.

آیت‌الله نمازی با اشاره به برکات زیارت امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) هم در دنیا و هم در آخرت ابتکار عمل را در دست دارد، زائران ایشان در صحرای محشر جایگاه ویژه‌ای دارند که انسان با تشرف به زیارت این حضرت باید به این عظمت و جایگاه توجه کند.

وی اضافه کرد: فضای حرم امام حسین(ع) از شدت فشردگی معنویت مانند سفره‌ای است که انواع غذاها در آن موجود است، هیچ کس از کنار این سفره دست‌ خالی کنار نمی‌رود، حتی مسیحیان و لائیک‌ها.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان در پایان اظهار داشت: در روایات آمده هر کس به زیارت امام حسین(ع) مشرف می‌شود، روح 124 هزار انبیا با او مصالحه می‌کنند؛ معرفت ما نسبت به زیارت امام حسین(ع) ناقص است، این مکان مبارک محل رفت‌ و آمد فرشتگان و عرش الهی است.


ارسال نظرات