خبرهای داغ:
هم‌زمان با برگزاری کنگره ملی ۲۳۰۰ شهید خمینی‌شهر

بزرگترین تجمع هیئت‌های مذهبی خمینی‌شهر برگزار شد

بزرگ‌ترین تجمع هیئت‌های مذهبی شهرستان خمینی‌شهر هم‌زمان با برگزاری کنگره ملی ۲۳۰۰ شهید این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۹۷۸۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ، بزرگترین تجمع هیئت‌های مذهبی شهرستان خمینی‌شهر هم‌زمان با برگزاری کنگره ملی 2300 شهید این شهرستان شامگاه شنبه در حسینیه ثارالله برگزار شد.

در این مراسم هیئت‌ها و دسته‌جات مختلف عزاداری از نقاط مختلف خمینی‌شهر گردهم آمده و بزرگترین تجمع هیئت‌های مذهبی این شهرستان را رقم زدند.

هیئت‌های عزاداری در ورود به حسینیه ثارالله به پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس ادای احترام کرده و سپس به مراسم نوحه‌خوانی پرداختند.

کنگره ملی 2300 شهید شهرستان خمینی‌شهر در مراسمی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و جانشین فرمانده کل سپاه صبح شنبه فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز کرد.

مراسم افتتاحیه این کنگره با حضور مهمانانی از سراسر کشور، استاندار اصفهان، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج)، مسئولان نظامی و انتظامی استان اصفهان، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در حسینیه ثارالله خمینی‌شهر آغاز شد.

اجتماع هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری به مناسبت ایام شهادت امام سجاد (ع)، برگزاری همایش شهدای دانش‌آموز، اختتامیه جشنواره شعر، یادواره شهدای روحانی، یادواره شهدای اصغرآباد و تجمع بانوان شهرستان خمینی‌شهر از جمله برنامه‌های ویژه این کنگره است که در روزهای شنبه هشتم تا دوشنبه دهم آبان ماه در شهرستان خمینی‌شهر برگزار می‌شود.

ارسال نظرات