خبرهای داغ:
امام جمعه گلپایگان

دانش آموزان این فهمیده های زمانه باید در لباس دیگر و فکر برتر در جامعه ظهور کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی در جمع دانش آموزان گلپایگان از تغییر تاکتیک دشمن دراستای فتح خاکریز فکرها و اندیشه ها خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۵۶۸۳
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج از گلپایگان به نقل از دیار عالمان، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی در جمع دانش آموزان مدرسه امام خمینی(ره) گلپایگان گفت: دشمن امروز ار آنچه در توان دارد استفاده می کند تا فکر دانش آموزان ما را ضایع کند.

وی افزود: امروز دشمن با قلم و فیلم ها و مستندهای گوناگون به جنگ اعتقادات ما می آید و دانش آموزان ما وظیفه دارند در این دوران فهمیده های زمان خود باشند.

امام جمعه گلپایگان در ادامه تصریح کرد: ما همواره باید مدافع این نظام ولایت مدار باشیم تا دشمن نتواند با تئوری و جنگ های سیاسی، فرهنگی به کشور آسیبی برساند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی دانش آموزان را فهمیده های زمانه دانست که باید در لباس دیگر و فکر برتر در جامعه ظهور کنند.

وی با اشاره به قدرت ایران در منطقه و تاثیر آن بر تحولات کشورهای اسلامی عنوان کرد: اگر ایران در کنار ملت عراق نبود ترکیه تاکنون بخشی از عراق را به تصرف خود دراورده بود.

امام جمعه گلپایگان خاطرنشان کرد: تغییر نظام های پوشالی و باطل و ایجاد حکومت ارزشی اسلامی در دنیا از اهداف امام از صدور انقلاب بود.

حجت الاسلام والمسلمین با بیان اینکه هر نقطه ای از جهان استکبار به زیر سوال رفته است نشانه هایی از صدور انقلاب ما به آن کشور بوده است، تصریح کرد: برخی به غلط در گذشته فکر می کردند معنای صدور انقلاب از کلام امام، جنگ و تصاحب سرزمین ها است.

ارسال نظرات