خبرهای داغ:
امام جمعه سمیرم:

همه باید مطالبات شهدا را سرلوحه کار خودقرار دهیم

امام جمعه سمیرم گفت: همه وظیفه داریم که ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار اصفهان را پاس بداریم و مطالبات شهدا را بخوبی در جامعه بشناسانیم .
کد خبر: ۸۷۷۸۳۲۷
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰

حجت الاسلام حسین رجائی پور در گفت و گو با خبرنگار بسیج به مناسبت ۲۵ آبان ماه سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان اظهار کرد: با اشاره به در پیش بودن ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار اصفهان اظهار کرد: در روز ۲۵ آبان ۱۳۶۱ قریب به ۳۷۰ شهید تشییع شدند و سپس در همان روز کاروان کمک‌رسانی و اعزام نیرو به جبهه دفاع مقدس انجام گرفت.

وی گفت: همه وظیفه داریم که این روز را پاس بداریم و مطالبات شهدا را بخوبی مدنظر قرار دهیم.

امام جمعه سمیرم به دیدار مردم اصفهان در ۲۶ آبان ماه امسال با مقام معظم رهبری اشاره کرد وگفت:  به مناسبت این روز هر چند سال این افتخار نصیب مردم اصفهان  می شود که با مقام معظم رهبری دیدار کنند.

رجائی پور به اهمیت این ملاقات اشاره کرد و افزود: این ملاقات‌ها در سطح فردی و اجتماعی از اهمیت بسیاری برخوردارند به ویژه اگر به عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مربوط شوند.

امام جمعه سمیرم گفت: به مناسبت روز ۲۵ آبان (تشییع ۳۷۰شهید دوران دفاع مقدس در سال ۶۱ در اصفهان) دیدار با مقام رهبری در تاریخ ۲۶ آبان برگزار می‌شود و این دیدار پتانسیل و ظرفیت خوبی برای مردم اصفهان است.


ارسال نظرات