خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در اصفهان:

امنیت کشور مرهون جوانان جان برکف در فاع از حریم اهل بیت است

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه اصفهان در یادواره شهدای مدافع حرم گفت:جنگ سوریه و عراق جنگ‌های نیابتی است که به دستور استکبار و عوامل دست‌نشانده آن‌ها در کشورهای منطقه و به منظور ناامن کردن جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۷۷۸۷۵۳
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳

به  گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در یادواره شهدای مدافع حرم به تبیین ضرورت حضور ایران در جنگ سوریه و عراق پرداخت و با اشاره به آیه 9 سوره حجرات اظهار داشت: بر اساس این آیه اگر 2 طایفه از مؤمنان با هم بجنگند باید میان آن دو را اصلاح دهیم و اگر یکى از آن دو بر دیگرى تعدى و ظلم کرد، موظفیم با ظالم بجنگیم تا به فرمان خدا باز گردد.

وی افزود: بر اساس فرمان‌های حضرت علی(ع) نیز یک مؤمن همواره یار مظلوم و دشمن ظالم است، بنابراین از نظر دینی و اعتقادی ما موظفیم به مردم سوریه و عراق که مورد ستم و ظلم قرار گرفته‌اند، کمک کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان بیان کرد: البته جنگ سوریه و عراق جنگ‌های نیابتی است که به دستور استکبار و عوامل دست‌نشانده آن‌ها در کشورهای منطقه و به منظور ناامن کردن جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته و علی‌رغم همه این درگیری‌ها، ایران امن‌ترین کشور منطقه است.

وی این امنیت را مرهون ایثارگری‌ها و جان‌برکف بودن جوانان این مرزوبوم دانست و گفت: اگر این روحیه انقلابی و جان‌فشانی میان نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی ما نبود، باید جنگ‌های کشورهای همسایه را در کشور خودمان شاهد می‌بودیم.

آیت‌الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: حضور جوانان ایرانی در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) خط بطلانی بر یاوه‌گویی‌های برخی عوامل دست‌نشانده استکبار بود که جدایی مردم از انقلاب و آرمان‌های آن را زمزمه می‌کردند.

وی گفت: این افتخاری برای ایران اسلامی است که جوانان عصر تکنولوژی بصیرتر و شجاع‌تر از جوانان دوران انقلاب‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان بیان کرد: حضور رزمندگان سپاه، ارتش و افغان‌های لشکر فاطمیون در عراق و سوریه نشان از اتحاد و همبستگی مسلمانان و صدور انقلاب ایران به کشورهای دیگر دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات