خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرضا:

انقلاب اسلامی به عنوان قدرت برتر منطقه و الگوی آزادیخواهان جهان مطرح است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا گفت: انقلاب اسلامی به عنوان قدرت برتر منطقه و الگوی آزادیخواهان جهان مطرح شده، مجموعه تغییرات ایجاد شده در سطح منطقه و جهان نشان دهنده این واقعیت این است که افول قدرت آمریکا هر روز بیشتر می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۹۱۲۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، حجت الاسلام علی اکبر دلدار در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، برگزار شد، با بیان اینکه حضور تأثیرگذار بسیج در همه عرصه‌هایانقلاب اسلامی و بعداز آن غیرقابل انکار است، اظهارداشت: بسیج به دنبال حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب و آرمان‌ها امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه مردمی بودن و حضور همه اقشار جامعه در جامع بسیجی یکی از مهمترین ویژگی‌های این نهاد است، افزود: براساس فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری وجود تفکر بسیجی ضامن بقاء انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج امسال با رویکرد تبیین نقش بسیج و روحیه انقلابی و باشعار «بسیج انقلابی و خدمتگزار» است، بیان کرد: هر جا که انقلاب اسلامی در خطر قرار بگیرد بسیج و تفکر بسیجی همچون همه حوزههای دیگر مانند صنعت، علم، فناوری، نظامی با روحیه انقلابی و بسیجی وارد میدان شده و از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت: در کشور آمریکا یک سیستم حاکم است نه افراد، همیشه یک جریان فکری حاکم بر سیستم هیئت حاکمه آمریکا بوده و رؤسای جمهور این کشور نیز در واقع آلتی در دست این سیستم بوده‌اند که یا از ابتدا با آن همراه بوده‌اند و یا بعد از مدت کوتاهی به همراهی مجبور شده‌اند.

حجت‌الاسلام دلدار با بیان اینکه آنچه که در آمریکا اتفاق افتاده نشان دهنده واقعیت درون آمریکا و یأس آنها از سیاست‌های سنتی آنها بوده، تصریح کرد: شخصی روی کار آمده که از ابتدا شعارهای ضد سنت‌های رایج آمریکا را می‌زند.

وی با بیان اینکه سیستم حاکمه آمریکا بارها از سوی افراد و متفکران مختلف و کشورهای گوناگون محاکمه شده، گفت: اتفاقی که در آمریکا افتاد، اتفاقی مهمی بود، این انتخاب یک نظر منفی ملت آمریکا نسبت به سیاست‌های حاکم بر این کشور است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا اظهارداشت: متأسفانه برخی افراد هنوز قائل به فاسد بودن و لزوم محاکمه این سیستم نیستند، این افراد با جهل نسبت به ماهیت پلید آمریکا به سوی آن گرایش دارند.

وی با بیان اینکه بعضی افراد خسته از مبارزه و خودباختگان نیز در گروه حامیان تفکر آمریکایی قرار دارند، افزود: سیاست‌های آمریکا درباره ایران با تغییر رؤسای جمهوری تغییر نمی‌کند و تجربه این موضوع را نشان داده است.

حجت‌الاسلام دلدار با بیان اینکه امام راحل(ره) بر این عقیده بودند که این سیستم مکار و درنده است و هیچگاه قابل اعتماد نبوده و خدعه و دسیسه رفتار دائمی آن است، گفت: رأی مردم آمریکا نشان از رای منفی به سیاست جنگ طلبانه و خشونت و گستره دامنه نفوذ ده‌ها میلیون نفری در داخل آمریکا دارد.

وی با اشاره به اینکه دونالد ترامپ به عنوان یک مدیر کاباره و فردی تاجر پیشه به سیستم حاکمیتی آمریکا وارد شد، افزود: مردم آمریکا به شیوه برگزاری انتخابات در این کشور اعتراض دارند آنها عقیده دارند که ریاست جمهور باید با رأی مستقیم آنها نه با آراء الکترال انتخاب شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا با بیان اینکه در جریان انتخابات تفکر حاکم بر مدیریت آمریکا بیش از پیش رسوا و بخش‌های جدید از جنایات آنها آشکار شد، گفت: انقلابیون و مردم ایران این را می‌دانند که آمریکا با قبل از این انتخابات فرقی نکرده و همان رفتارهای سابق را ادامه می‌دهد.

وی بیان کرد: افرادی که آمریکا را کدخدای دنیا می‌دانند به ظاهر از نتیجه انتخابات ناراحت هستند زیرا این افراد بارها تبلیغ‌های خوبی از این کدخدا کرده بودند و نمی‌خواهند رسوا شوند.

حجت‌الاسلام دلدار درباره ادعای ترامپ مبنی بر پاره کردن توافق هسته ای ایران با گروه 1+5، گفت: اگر او بخواهد توافق هسته‌ای با ایران برهم بزند همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر آنها قرارداد را پاره کنند جمهوری اسلامی ایران قرارداد را آتش می زند.

وی با تأکید بر اینکه طرفداران برجام باید مطمئن باشند که هیچ خدشه‌ای به این معاهده وارد نمی‌شود زیر این قرارداد به نفع آمریکایی‌ها است، افزود: داعش که دست پرورده آمریکایی‌ها است شکست خورده و شکست حصر موصول نیز سبب حذف آنها شده و در نتیجه اتحاد جبهه مقاومت بیش از پیش مستحکم می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا با بیان اینکه عربستان در یمن شکست‌های سختی خورده و انقلاب اسلامی به عنوان پشتیبان انسان‌های آزادیخواه جهان به اوج قدرت خود رسیده، اظهارداشت: آمریکا روزبه روز رو به افول است و محبوبیت خود را از دست داده است و قدرت تحمل هزینه‌های اشغال خاورمیانه را ندارد.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت به اتحاد بیشتری رسیده است، گفت: ان‌شاالله با حفظ روحیه انقلابی جمهوری اسلامی ایران کل جهان شیعه تقویت می‌شوند.

ارسال نظرات