خبرهای داغ:
مسئول سياسي نمايندگي ولي فقيه در ناحيه گلپايگان

تفكر انقلابي، پيرو مكتب ظلم ستيز عاشوراست

مسئول سياسي ناحيه گلپايگان در گفتگوي خبري هفته بسيج، تفكر انقلابي و راهبرد آن را در پيشبرد اهداف نظام اسلامي تشريح كرد.
کد خبر: ۸۷۸۰۶۸۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶

  به گزارش خبرنگار بسيج از گلپايگان، امروز در شرایطی که سیاستمدران های جهانی درپی آن هستند که با القائات مسموم خود مسیر پیشرفت و امنیت نظام اسلامی را وابسته به خواسته های نظام سلطه و اقتدار پوشالی مجامع بین المللی نشان دهند، میدان جهادی بس بزرگ در پیش است. براساس نص صريح قرآن كريم و از دیدگاه دیده‌بان بصیر انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) این میدان، میدان جهاد کبیر است. یعنی تبعیت نکردن از کفار و دشمنان و يكي از الزامات اين ميدان اقدام جهادي و داشتن تفكر انقلابي است. مسئول سياسي نمايندگي ولي فقيه در ناحيه گلپايگان در گفتگويي با خبرگزاري بسيج،تفكر انقلابي و راهبرد آن را در پيشبرد اهداف نظام اسلامي تشريح كرد.

   سروان پاسدار ياسر متانت،در ابتدا ضمن تسليت ايام اربعين سيد و سالار شهيدان حسين بن علي(عليه السلام) و تبريك هفته بسيج گفت:براساس بيانات مقام معظم رهبري، كارآمد ترين و توانمندترين نيرو در كشور كه براي همه ي ميدان ها آماده فعاليت است بسيج است و اين در طول عمر انقلاب اسلامي و در صفحات تاريخ انقلاب اسلامي،دفاع مقدس و دوران پس ازآن به روشني ديده مي شودو اين حاصل نشده مگر براساس تفكر انقلابي.كارآمدي بسيج ثمره نگاه مكتبي به انقلاب اسلامي و تبعيت از فرامين ولايت فقيه است و اين همان نگاهي است كه در جبهه جهاد كبير لازمه پيروزي است.

  وي در ادامه ،نگاه در جبهه ی جهاد کبیر را  استقلال همه جانبه ی نظام اسلامی خواند و گفت: نگاه در جبهه ی جهاد کبیر، استقلال همه جانبه ی نظام اسلامی است نه نگاهی توأم با اعتماد به غرب. این نگاه، سازش و تعامل با غرب را درجا زدن و رکود دانسته و راه برون رفت از آن را خوداتکایی سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی می داند. این نگاه که همان تفکر انقلابی است و راهبردش حفظ شعارهاي انقلاب است، نگاهی آزاد اندیش است که بدون تفکر، برده‌ی هیچ مکتب و اندیشه ای نمی شود و مکتب او مکتب ظلم ستیز عاشوراست.

   مسئول سياسي ناحيه گلپايگان در ادامه يكي از مولفه هاي اصلي جبهه جهاد كبير را تفكر انقلابي و حفظ شعارهاي انقلاب خواند و گفت:یک فرد انقلابی خدا را محور تحولات جهان می داند و کدخدامحوری و سرسپردگی اجانب را نفی می کند. همراهی با اکثریت را زمانی جایز می داند که این جماعت، برحق باشند. ولایت پذیر است و در برابر رأی ولایت فقیه، رأی صادر نمی کند. در تقابل جبهه ی حق وباطل، گمراه نشده و همواره دوست و دشمن را به خوبی تشخیص می دهد. در برابر دشمن لبخند نمی زند و بر سر حق با دشمن معامله نخواهد کرد.

وي غيرتمندي،ابتكار و شجاعت را از ديگر مؤلفه هاي نگاه انقلابي خواند و گفت:نگاه انقلابی بی درد و بی تفاوت نیست بلکه غیرتمند، اهل ابتکار و زیرک است ولی در عین حال فریب کار هم نیست، و مهم تر از همه ی این ها  از جولان و قدرت نمایی دشمن هراسی در دل راه نمی دهد.

متانت در ادامه مسير پيشرفت كشور را در شرايط كنوني براساس اتكا به توليد ملي و شركت هاي دانش بنيان داخلي موفقيت آميز بيان كرد و گفت:  اعتماد به وعده های نسیه ی طرف غربی مخصوصا آمریکا در قضیه برجام و ذوق زدگی برخی مسئولین، چیزی جز درجا زدن در مسیر تحول، پیشرفت و رکود و تورم توأمان برای کشور به همراه نداشته و راه را برای واردات تکنولوژی های تاریخ مصرف گذشته ی کشورهای غربی فراهم خواهد کرد و این برخلاف اصول اقتصاد مقاومتی است.

وي امنيت امروز كشور را مديون مؤلفه هاي توان دفاعي داخلي، حمايت از هسته هاي مقاومت و رهبري داهيانه مقام معظم رهبري بيان كرد و گفت:امروز نگاه غرب گرا به دنبال این است که برجام را ضامن امنیت و پیشرفت کشور قلمداد کند، اما باید بدانند آنچه امروز امنیت نظام را تأمین می کند، توان دفاعی و خون شهیدان مدافع حرمی است که کیلومترها دورتر در برابر دشمن ایستاده اند. ضامن امنیت امروز ما برجام و توافق هسته ای نیست بلکه رهبری های داهیانه ی مقام معظم رهبری و مجاهدت های دلیرمردانی چون سردار سلیمانی است.

هادي سياسي ناحيه گلپايگان در ادامه ضمن تشريح ماهيت FATF و IPC اذعان داشت:درمدل جدید قرارداد های نفتی و در پذیرش معاهده ی بین المللی مبارزه با پولشویی جهانی (FATF و IPC) نه تنها منافع کشور و ملت تأمین نخواهد شد بلکه مسیر خود تحریمی را بر روی ما خواهد گشود و نه تنها گره گشاي اقتصاد کشور نيست بلکه اقتصاد به گل نشسته ی غرب را احیا خواهد کرد و بیم آن می رود که کرسنت های جدیدی در سر راه کشور باشد و این مسلماً خسارت محض است.

 وي در خصوص وعده هاي دولت در راستاي تحول اقتصادي كشور گفت: رفتارهای دوگانه و ضدونقیض دولت حاضر از وعده ی 100 روزه برای حل مشکلات اقتصادی گرفته تا چرخش توآمان چرخ سانتریفیوژها و چرخ اقتصاد، نه تنها گره گشا نبوده بلکه اکنون که قریب به 6 ماه تا پایان دولت یازدهم در پیش است دولت به هیچکدام از وعده هایش جامه ی عمل نپوشیده است.

متانت در خصوص حاشيه هاي جشنواره مطبوعات در سال جاري، عملكرد برخي رسانه هاي داخلي را مورد نقد قرار داد وگفت:داعیه ی حمایت از آزادی مطبوعات، رسانه و آزادی بیان امری مطلوب است چراکه در مسیر گسترش حق این مطلب از ضروریات است ولی برخورد دوگانه یعنی شکایت از نشریه ای به دلیل دفاع از جانباختگان فاجعه غم بار منا از یک طرف و حمایت از نشریاتی که برضد عاشورا و ارزش های دینی به نام آزادیِ بیان، قلم می زنند و یا مفسدان اقتصادی را سرمایه ی نظام دانستن، از طرف دیگر، در این ادعا نمی گنجد و این به دور از صداقت و تعهد دینی است.

مسئول سياسي ناحيه گلپايگان در خصوص نگاه غير انقلابي در مجامع علمي كشور نسبت به دانش پژوهي گفت: نگاه ضعیف به برون رفت دانش بنیان از دانشگاه های کشور و حذف مطالب ارزشی و ضد استکباری از کتب درسی یکی از معضلات اساسی در عملکرد جریان غیرانقلابی است که گاها شادی طرف های غربی را به همرا دارد . می بایستی امروز اقتصاد کشور براساس دانش داخلی و به دور از وابستگی، پله های تعالی را طی کرده و مطمئنا تخصص داخلی درکنار تعهد، پیشرفت کشور را در پی خواهد داشت.

وي در ادامه تقویت دیدگاه «ما می توانیم» و توأم شدن توجه به مصرف کالاهای داخلی و ارتقاء کیفیت تولید را ، نسخه ای نجات بخش در مسیر اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: تقويت اين ديدگاه و حركت در مسير توان داخلي ،در آینده ای نزدیک  مي تواند تحولی بزرگ در اقتصاد ایران ایجاد کند و همگان از مسئولین تا مردم در این مسیر سهمی بزرگ خواهند داشت.

 هادي سياسي ناحيه گلپايگان در خصوص زمزمه افتتاح دفتر اتحاديه اروپا ،بازخواني شرارت هاي اتحاديه اروپا و راهبرد شيطاني آنها را مفيد دانست و گفت:زمزمه ی افتتاح دفتر اتحادیه ی اروپا در تهران نه تنها محلی برای ارتقاء روابط دوطرف نیست، بلکه لانه جاسوسی جدید و مکانی برای دخالت در امور داخلی ایران خواهد بود. لازم است مسئولین نگاهی به راهبرد اتحادیه اروپا درقبال ایران داشته باشند چراکه آنان قانون اساسی ما را مغایر با حقوق بشر خوانده و به خود اجازه ی هرگونه دخالت در امور ایران را داده اند و در اكثر صفحات تاريخ ايران جنايات آنها به چشم مي خورد.

وي در خصوص نتايج انتخابات آمريكا گفت:انتخابات آمریکا با تمام رسوایی هایش به پایان رسید. اما جای تأسف دارد که برخی ها در داخل کشورمان از انتخاب یا عدم انتخاب یک نامزد ریاست جمهوری آمریکا غمگین و یا خوشحال می شوند. باید دانست که ورود هرکدام از نامزدهای آمریکا به کاخ سفید نه تنها هیچ تحول مثبتی در جهان ایجاد نخواهد کرد بلکه سیاست آمریکا بنا به ضرورت، خصمانه تر هم خواهد شد و این نگاه معنادار برخي مسئولين به تحولات داخلي آمريكا به دور از مولفه های انقلابی گری است و باید اصلاح شود و براساس بيانات رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه اي، هيچ نگراني از تحولات داخلي آمريكا نداشته و براي مواجهه با هر حادثه اي آماده ايم.

مسئول سياسي ناحيه گلپايگان در پايان راهپيمايي عظيم اربعين را نقطه اتصال عاشقان و رهپويان طريق ظلم ستيز  مكتب حسيني بيان كرد و گفت:راهپمايي اربعين بزرگترين راهپيمايي تاريخ اسلام است كه پيام آزادگي و پيروزي حتمي حق عليه باطل را به گوش جهانيان خواهد رساند و به لطف حق هر روز بر شور و شعور اين پديده بزرگ افزوده خواهد شد.ان شاءا...

ارسال نظرات