خبرهای داغ:
امام جمعه موقت زرین شهر در خطبه های این هفته

وجود روحیه بسیجی رعب و وحشت را به دل دشمنان نظام انداخته است

حجت الاسلام امینی می گوید: افرادی که هنوز بدعهدی آمریکا را نپذیرفته اند و مسئولانی که در این خصوص تاکنون غفلت کرده اند، باید دشمن شناسی خود را تقویت کنند.
کد خبر: ۸۷۸۴۲۸۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی لنجانا، امام جمعه موقت زرین شهر در خطبه های این هفته مصلای زرین شهر ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج گفت: امروز دنیا اسلام با الگو برداری از بسیج و با انتخاب روحیه بسیجی در مقابل دشمنان خود ایستاده است.

حجت الاسلام والمسلمین علی امینی با بیان اینکه کشورهای نظیر عراق، سوریه، یمن و دیگر کشورهای اسلامی دیگر درصدداند تا با تشکیل بسیج در کشورشان وحدت و عزت خود را افزایش دهند، تصریح کرد: به طور یقین توکل به خداوند متعال و بهره مندی از روحیه بسیجی گره گشای مشکلات کشور خواهد بود و همانطور که مستحضرید نمونه موفق این موضوع را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد هستیم.

خطیب موقت نماز جمعه زرین شهر افزود: امروز از سوریه و عراق شجاعانه مقابل دشمنان خود ایستادگی می کنند و هر روز با صلابت بیشتر به کار خود ادامه می دهند و به طور یقین چنین دستاوردهای بزرگی بخاطر ایجاد بسیج مردمی در کشورشان است.

وی با بیان این مطلب که تا وقتی بسیج و بسیجی در نظام ما پویا و زنده است، دشمن فکر تعرض به نظام و کشور را نخواهد کرد خاطرنشان کرد: شجره طیبه بسیج که به فرمان امام خمینی(ره) در کشور ما تشکیل شد برکات زیادی را برای حفط نظام و دفع توطئه های دشمنان داشته است.

امام جمعه موقت زرین شهر در ادامه با اشاره به بدعهدی های غرب در قبال تعهداتشان نسبت به ایران یادآور شد: متاسفانه بدعهدی آمریکایی ها را هنوز عده ای در داخل کشور باورر نکرده اند که جای بسی تامل دارد.

حجت الاسلام امینی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب از همان اول برجام، بر بد عهدی آمریکا تاکید کردند متذکر شد: افرادی که هنوز بدعهدی آمریکا را نپذیرفته اند و مسئولانی که در این خصوص تاکنون غفلت کرده اند، باید دشمن شناسی خود را تقویت کنند.

خطیب موقت نماز جمعه زرین شهر در پایان داشتن بصیرت را لازمه یکایک افراد جامعه دانست و اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان قسم خورده کشورمان همه توان شان را برای نابودی ما به کار بسته اند، داشتن بصیرت و شناخت دشمن از ضروریات جامعه اسلامی به حساب می آید.


ارسال نظرات