خبرهای داغ:
در دانشگاه پیام نور سمیرم برگزارشد

یادواره شهدای دانشجوی سمیرم

حجت الاسلام مظاهری: شهادت مقام والایی است که خداوند به انسان عطا می کند
کد خبر: ۸۷۸۴۴۵۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرنگار بسیج از سمیرم،  یادواره شهدای دانشجوی شهرستان سمیرم هفتم آذر ماه  با حضور حجت الاسلام مظاهری مسئول طرح صالحین سپاه صاحب الزمان (عج)، عده ای خانواده های معظم شهدا و جمعی از مسئولین شهرستان و دانشجویان در دانشگاه پیام نور سمیرم برگزار شد.

حجت الاسلام مظاهری با اشاره به مقام والای شهید و شهادت افزود: شهادت مقام والایی است که خداوند به انسان عطا می کند؛ همانطور که در زمان انقلاب طیب که یکی از لاتهای تهران بود اما با درک مقام والای شهادت در برابر رژیم شاهنشاهی ایستاد تا جایی که امام (ره) فرمودند طیب شهید و در روز قیامت آبرومند است و اوست که باید ما را شفاعت کند.

مظاهری افزود دانشجویان در طول نهضت امام خمینی (ره) وانقلاب اسلامی وجنگ تحمیلی دانشجویان نقش اساسی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایفا نمودند واز بارزترین مصداق های این مهم شهدای دانشجو خصوصا شهید علم الهدی ویاران ایشان می باشند که با نثار خون خود درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند. 
وی ادامه داد: امروز نقش دانشجویان در امر بصیرت افزایی بسیار مهم می باشد وباید با الگو قرار دادن شهدای دانشجو هر چه بیشتر در جهت اعتلای انقلاب اسلامی بکوشند
ارسال نظرات