خبرهای داغ:
در راستای عمل به دستور مقام معظم رهبری:

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی «626» در شهرضا افتتاح شد

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی «626» در راستای عمل به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تشریح و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی «626» افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۸۷۳۹۵
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازشهرضا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا در مراسم افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی «626» با بیان اینکه ایجاد این نمایشگاه در راستای عمل به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تشریح و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی انجام شد، اظهارداشت: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با هدف کمک به تولیدات و ایجاد اشتغال برای جوانان، تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی و ایجاد رونق در اقتصاد کشور است.

سرهنگ جواد داستانی با بیان اینکههدف از اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی تحقق فرامین مقام معظم رهبری است، افزود: و افزود: در این نمایشگاه خاطرات و آثار برجای مانده از دوران مبارزات انقلابی مردم شهرستان شهرضا در قالب نمایشگاه عکسی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد که نمایش برخی از این عکس‌ها برای نخستین بار انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه عنوان این نمایشگاه برگرفته از اعدادی است که به عنوان نخستین ارقام بارکد محصولات تولید داخلی در نظر گرفته می‌شود، بیان کرد:مردم باید از دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی و تلاش‌هایی که برای استقرار نظام جمهوری اسلامی انجام شده، آگاه شوند و برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها فرصتی در همین راستا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با اشاره به اینکه بخشی از نمایشگاه به معرفی دستاوردهای تسهیلات اقتصاد مقاومتی اختصاص داده شده، گفت: ورود بسیج به اقتصاد مقاومتی حرکتی بزرگ است که در این راستا تلاش می شود تا با ایجاد شرایط لازم، تسهیلات مورد نظر در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

وی بیان کرد: از ابتدای مردادماه امسال بسیج سازندگی 4 میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی بین 18 نفر از متقاضیان برای ایجاد 18 عرصه کارآفرینی و تولید محصولات مختلف پرداخت کرده، که زمینه اشتغال مستقیم 50 نفر را در شهرستان شهرضا فراهم کرده است.


ارسال نظرات