خبرهای داغ:
نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

بسیج وظیفه دارد کشور را انقلابی نگه دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مسضعین با اشاره به اینکه تنها را مهار یک کشور انقلابی نفوذ به مراکز تصمیم ساز است تاکید کرد بسیج وظیفه دارد نگذارد کشور غیر انقلابی شود.
کد خبر: ۸۷۸۹۳۷۹
|
۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان حجت الاسلام تویسرگانی در جمع مدیران عقیدتی نظارت حوزه های بسیج استان اصفهان گفت: بر اساس روایات معتبر در آخر الزمان قیامی آغاز می شود گه مبدا آن از ایران و مقصد آن جهان است و این قیام تمامی حکومت های باطل دنیا را سرنگون خواهد کرد.

حجت الاسلام تویسرکانی مهمترین رسالت بسیج را این دانست که اجازه ندهد کشور غیر انقلابی شود و افزود: نقش یک رو حانی در بسیج این است که بسیجیان را در این زمینه از لحاظ روحی و فکری آماده کند که البته الزامات ایفای این نقش را باید در نظر بگیرد.

تویسرکانی با اشاره به طرح دشمن برای غیر انقلابی کردن جمهوری اسلامی از طریق نفوذ در مراکز تصمیم ساز نظام گفت: یکی از شاهراه های این نفوذ را انتخابات داست .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با هشدار به اینکه ما باید نسبت به انتخاب افراد با صلاحیت چه در مجلس ،چه در شورای شهر و ریاست جمهوری حساس باشیم گفت: این دخالت در انتخابات نیست این همان وظیفه ی روشنگری بسیج در جامعه است.

وی افزود ما یک کشور انقلابی هستیم تنها راه مهار یک کشور انقلابی این است که افراد غیر انقلابی را را وارد مراکز تصمیم گیر آن کنند.

وی خاطر نشان کرد یکی از راهکار های بسیج در انقلابی نگه داشتن کشور جذب حد اکثری است بسیج باید نسبت به تک تک جوانان حساس باشد و نگذارد که طعمه ی دشمان بشوند و آنها را برای ظهور آماده کند.

حجت الاسلام تویسرکانی این ویژگی را از سنت های رسول خدا (ص) دانست که حضرت طبیب الدوار به طبه بودند یعنی می گشتند تا انسان ها را هدایت کنند و مدیران عقیدتی و نظارت باید این ویژگی را در بسیج داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با اشاره به فعالیت های تشیع انگلیسی در برخی نقاط استان تاید کرد : یکی از وظایف مهم مدیران عقدیتی و نظارت در بسیج تبیین تشییع انگلیسی و تشیع علوی است

وی همچنین در پایان تاکید کرد از وظایف دیگر حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج آشنا کردن بسیجیان با حوادث آخرالزمانی و تحلیل آن بر مبنای قرآن است.

ارسال نظرات