خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج):

رسانه‌ای شدن دستگیری ملوانان آمریکایی مانع از مخفی کردن آن شد/رسانه نبود ماجرا در بین زد و بندهای سیاسی از بین می‌رفت

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: سردار فدوی که فرماندهی نیروهای دستگیر کننده ملوانان آمریکایی را بر عهده داشت، بلافاصله با در نظر گرفتن ابعاد حقوقی این کار طی مصاحبه‌ای موضوع را اطلاع‌رسانی کرد.
کد خبر: ۸۷۹۱۰۷۲
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مجتبی فدا در سومین کارگاه آموزشی حقوقی قضایی در بین نیروهای سپاهی اظهار کرد: معاونت حقوقی در ارگان سپاه پاسداران به عنوان مدافع نیروهای بسیجی و سپاهی است.

وی با ذکر چند مثال که نقش مهم مسائل حقوقی برای سپاه را نشان می‌داد، افزود: مواردی مانند آنچه در شیراز و مشهد برای علی مطهری رخ داد، اول از همه گفتند مسؤولان سپاه گفته‌اند که مطهری سخنرانی نکند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) ادامه داد: پس از این که عده‌ای در شیراز در مسیر فرودگاه مطهری را مورد ضرب و شتم قرار دادند و انگشت اتهام به سمت معاون اطلاعات سپاه بود، سپاه استان فارس بیانیه داد که ما چنین سخنی نداشته‌ایم و مشخص شد دادستان به واسطه دلایلی مخالفت کرده بود.

فدا تصریح کرد: پس از روشن شدن اصل قضیه حالا باید پیگیری کرد که چه کسی اولین بار این قضیه را به سپاه منتسب کرد، کدام گزارش از کدام منبع خبری.

وی با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: در شرایط حساس انتخابات هم کاندیدای ریاست جمهوری، مجلس و شورای شهر، سپاه را به جانب داری از برخی کاندیداها متهم می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تاکید کرد: باید هوشیاری لازم را به کار گرفت تا در مجامع قضایی از حق نیروهای سپاه دفاع کنیم.

فدا با اشاره به بازداشت ملوان آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه در آب‌های خلیج فارس یادآور شد: سردار فدوی که فرماندهی نیروها را بر عهده داشت بلافاصله و با در نظر گرفتن ابعاد حقوقی این کار طی مصاحبه‌ای موضوع را اطلاع‌رسانی کرد.

وی توضیح داد: فرمانده نیروی دریایی سپاه قبل از این که واکنش‌ها نشان داده شود با مسؤول رسانه‌های برون مرزی وقت صدا و سیما تماس گرفته و مصاحبه می‌کند و می‌خواهد که این گفت‌وگو در رسانه‌ها منتشر شود تا این موضوع در بین زد و بندهای سیاسی از بین نرود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: جدای از مباحث بعدی که برای ملوانان به وجود آمد و حتی فرمانده نیروی دریایی سپاه از طرف برخی مسؤولان بازخواست شد، این حرکت موفقیت بزرگی برای کشور به همراه داشت.

ارسال نظرات