خبرهای داغ:
مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه نجف‌آباد با حضور سردار سلیمانی فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان (عج) برگزار و مهدی ساعی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه نجف آباد منصوب شد.
کد خبر: ۸۷۹۲۰۷۲
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسيج از نجف آباد، در مراسمی که پیش از ظهر امروز در محل سالن اجتماعات سپاه ناحیه نجف‌آباد با حضور مسؤولان شهرستان و سردار سلیمانی، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان (عج) برگزار شد، از خدمات سه ساله‌ حسین آقایی تکریم و مهدی ساعی که قبل از این فرمانده سپاه شهرستان اصفهان بود، به سمت فرمانده جدید سپاه ناحیه نجف‌آباد منصوب شد.

در ابتدای این جلسه حسین آقایی، فرمانده سابق سپاه ناحیه نجف‌آباد با تبریک ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت و تبریک به مسلمین جهان به خاطر بازپس‌گیری شهر حلب گفت: این پیروزی‌ها به فضل الهی و به برکت خون شهدا و نتیجه اتحاد، همبستگی، تفکر بسیجی و اشاعه تفکر بسیجی در کشورهای اسلامی است.

وی در ادامه به بخشی از فعالیت‌ها و عملکرد انجام شده در طی سه سال حضور در فرمانده سپاه نجف‌آباد اشاره کرد و افزود: در زمینه ساختار و سازمان، افتتاح دو حوزه مقاومت خواهران در جوزدان و امیرآباد، برگزاری 124 یادواره شهدا در سطح پایگاه‌ها و 10 یادواره شهدای محله، برگزاری 23 نشست روشنگری و بصیرت افزایی در سطح ناحیه، حمایت از گروه‌های فرهنگی و کانون‌های بسیج مساجد و حمایت از اکران فیلم‌های ارزشی از جمله اقدامات انجام شده است.

وی هم‌چنین به ساخت استخر و سوله‌های صالحین، اعزام راهیان نور، برگزاری اردوهای جهادی به عنوان رکن مهم بسیج، برگزاری واقعه غدیر در 6 نقطه شهرستان به عنوان دیگر فعالیت‌های انجام شده در این سه سال اشاره کرد.

فرمانده سابق سپاه ناحیه نجف‌آباد در پایان گفت: یکی از افرادی که در این مراسم بسیار مورد بی‌مهری قرار می‌گیرد، خانواده است که در طول این 30 سال خدمت در تمام شرایط و لحظات در کنار ما بودند.

در ادامه مراسم سیروس محمودی فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد نیز با تقدیر و تشکر از خدمات حسین آقایی افزود: بسیج تفکر معطر و ارزشمندی است که هر کجا در جامعه ما سایه انداخت و عطر آن استشمام شد، در آن صحنه موفق شدیم.

وی در ادامه بیان داشت: امروز ضروری‌ترین وظیفه آحاد ملت که رهبری بر آن تکید دارند، تلاش در جبهه فرهنگی و اشاعه آن است و اکنون تلاش دشمن در جبهه فرهنگی بیش از گذشته است و ما هم باید تلاش خود را بیشتر کنیم و پیروزی بر دشمن زمانی میسر است که بتوانیم پایه‌های توکل و ایمان را در جامعه رشد دهیم.

محمودی، بسیج را پرچم‌دار جبهه فرهنگی بیان کرد و گفت: اگر سربازان این مرز و بوم در مقابل ناو آمریکایی قد علم می‌کنند به برکت همان ایمان و توکلی است که در وجودشان ریشه دوانده و امروز بسیج پرچم‌دار عرصه جبهه فرهنگی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها