خبرهای داغ:
هفته وحدت در مسجد الرضا(ع) زرین شهر

خودمان را به سلاح بصیرت مجهز کنیم.

حجت الاسلام فرهنگ می گوید: دشمن در هر عرصه و زمانی نقشه های مربوط به همان شرایط را برای فریب افکار عمومی به کار می بندد و ضروری است برای مقابله با چنین تفکرهای شیطانی، خودمان را به سلاح بصیرت مجهز کنیم.
کد خبر: ۸۷۹۲۶۷۸
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان امام جمعه باغ بهادران شامگاه چهارشنبه 24آذربه مناسبت هفته وحدت در مسجد الرضا(ع) زرین شهر با اشاره به لزوم وحدت امت اسلامی در جامعه تشریح کرد: کسانی که با ظاهر شیعه و سنی بر طبل نفاق و کینه توزی می کوبند جزء مسلمانان نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا فرهنگ با بیان اینکه سناریوی نفوذ دشمن در بین مسلمانان لحظه به لحظه در حال بروز شدن است خاطرنشان کرد: دشمن در هر عرصه و زمانی نقشه های مربوط به همان شرایط را برای فریب افکار عمومی به کار می بندد و ضروری است برای مقابله با چنین تفکرهای شیطانی، خودمان را به سلاح بصیرت مجهز کنیم.

خطیب نماز جمعه باغ بهادران با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام اسلامی در جامعه یادآور شد: جبهه استکبار از طرفی تشیع لندنی را به جان شیعیان انداخته است و به واسطه آن اهل سنت را تحریک می کند و از طرف دیگر گروه های افراطی نظیر وهابیت را تشکیل داده است تا شیعیان را علیه اهل سنت تحریک کند.

وی با بیان اینکه برخی از رفتارهای غلط نظیر قمه زنی و سر بریدن در هیچ کجایی از اسلام جایگاهی ندارد تشریح کرد: کجای دین اسلام گفته اند که سر بچه ای دوساله را بتراشیم و با چاقو و قمه سر وی را زخمی کنیم و با افتخار این کار خود را عزاداری تلقی کنیم؟!

امام جمعه باغ بهادران مقابله با هجمه های شیطانی جبهه استکبار را ضروری دانست و تشریح کرد: دشمنان قسم خورده ما به دنبال آن هستند تا با ایجاد درگیری ها و نزاع بین مسلمانان آنها را از دشمنی با رژیم منفور صهیونیستی غافل کنند و حاشیه امنی برای این رژیم غاصب فراهم کنند.

حجت الاسلام فرهنگ در پایان تنها راه مقابله با جبهه استکبار را وحدت مسلمانان حول محور اهل بیت(ع) برشمرد و تصریح کرد: انسجام اسلامی حول محور اهل بیت(ع) و امامت حضرت مهدی(عج) تنها راه عبور از مشکلات است.

ارسال نظرات