خبرهای داغ:
با حضور استاد غلامرضایی

مراسم گرامیداشت نهم دیماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در تالار شهرداری دولت آباد برگزار شد.

غلامرضایی گفت: کسانی که امروز به عوامل فتنه مسوولیت می دهند، آبروی خودشان را می برند و مردم هوشیار ایران، این را فتنه می دانند.
کد خبر: ۸۸۰۱۱۸۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ امام جمعه دولت آباد در مراسم گرامیداشت نهم دیماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در تالار شهرداری دولت آباد برگزار شد گفت: حق است ۹ دی را گرامی بداریم و نگذاریم این روز فراموش شود؛ چراکه ۹ دی انقلاب دیگر و تجلی حضور مردم بود، ۹ دی مشت محکمی بر دهان دشمنان خارجی و دشمنان داخلی بود.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین محمودآبادی افزود: ما باید بصیرت داشته باشیم و این را بدانیمهمیشه کسانی هستند که دشمن نظام اند و قصد دارند نظام را تحویل آمریکا و اسراییل بدهند.

در ادامه استاد غلامرضایی سخنران این مراسم اظهار کرد: اهمیت ایام الله ۹ دی کمتر از ۲۲ بهمن سال ۵۷ نیست و همانطور که سال ۵۷ ملت طومار رژیم طاغوت را در هم پیچیدند، امروز هم همان ملت در سال ۸۸ طومار کسانی که برای نظام ایران نقشه کشیده بودند را در هم پیچیدند.

وی در خصوصعوامل توطئه دشمن در راس آمریکای جنایتکار به عنوان دشمن اصلی، عنوان کرد: پنج عامل در این زمینه دخیل است که اولین آن؛ عزت یافتن اسلام و سایر ادیان الهی بعد از ظهور انقلاب اسلامی است که به صورت کلی می توان گفت عامل اول؛ عزت یافتن دین است.

این کارشناس سیاسی عامل دوم را روندهای پیشرفت کشور دانست و گفت: ادله این حرف این است که غربی ها اذعان می کنند ما می خواهیم جلوی پیشرفت ایران در همه ابعاد را سد کنیم.

غلامرضایی فائق آمدن نظام اسلامی بر چالش های منطقه ای و فرامنطقه ای را به عنوان عامل سوم معرفی کرد و گفت: الان فتنه دیگری کلید خورده و همان نفوذ است و ملت باید بیدار باشند.

این تحلیلگر سیاسی بیداری ملت های مسلمان را به عنوان عامل بعدی بروز فتنه برشمرد و اظهار کرد: ما در جریان سوریه وارد شدیم و جریان مقاومت پیروز شد. این عظمت قرآن و عظمت و اقتدار دین است که امروز تفکر مقاومت و ایستادگی در مقابل تفکر سکوت و سازش پیروز شد و این مسائلی است که از انقلاب اسلامی به همه ما یاد داده شد.
وی در بیان عامل پنجم به نفوذ معنوی و سیاسی جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: به شمال آفریقا، حوزه مدیترانه و آمریکای لاتین و… به هر جا که نگاه کنیم مشاهده می کنیم که همه جا پیام انقلاب اسلامی ظهور پیدا کرده است.
این کارشناس سیاسی در بیان زمینه شکل گیری فتنه به چند عامل اشاره و اولین آن ها را قدرت طلبی برخی از خواص و جریان های سیاسی معرفی کرد و به فاصله گرفتن اصحاب امام و انقلاب از امام و انقلاب به عنوان عامل دوم اشاره کرد.

غلامرضایی عدم بصیرت خواص و سکوت برخی خواص دیگر را عامل سوم در شکل گیری فتنه سال ۸۸ برشمرد و گفت: مانند جنگ صفین که سکوت و بی تقاوتی منجر به شکست شد و به خاطر بی تفاوتی آگاهان جامعه، حضرت علی علیه السلام خانه نشین شدند؛ خصوصیت فتنه این است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: داشتن بصیرت به تحصیلات ارتباط ندارد؛ چراکه در جریان فتنه هم فردی که دکترا داشت هم عالم دینی و… لرزیدند.

این تحلیل گر سیاسی ادامه داد: عدم دشمن شناسی عامل چهارم بروز فتنه است همانطور که امروز هم برخی باور نمی کنند آمریکا دشمن ماست در حالی که این خلاف خط امام و رهبری است.

وی در ادامه اذعان کرد: اگر هم هیچ دلیلی نباشد همان برجام برای شناخت دشمن و مقاصد او کافی است چرا که ایران به همه تعهدات خود عمل کرد اما دشمن باز هم خلف وعده کرد.

غلامرضایی ادامه داد: عامل پنجم؛ همنوایی برخی خادمین با برخی خاینین است به طوری که کسانی که به حضرت سیدالشهدا علیه السلام و قمر بنی هاشم توهین کردند را خداجو خطاب کردند.

وی تاکید کرد: کسانی که امروز به عوامل فتنه مسوولیت می دهند، آبروی خودشان را می برند و مردم هوشیار ایران، این را فتنه می دانند.
این کارشناس سیاسی گفت: چرا ما ساده باشیم در حالی که ما تجربه داریم؟ در دوران حضرت علی (ع) مالک اشتر را بی سواد و تندرو خواندند و دقبقا همین عناوین را امروز به افراد انقلابی اطلاق می کنند.
غلامرضایی اظهار کرد: ۴۰ ماه قبل رهبر معظم انقلاب فرمودند: آمریکا قابل اعتماد و صادق نیست و در حالی که حرفشان بر اساس قرآن آیه ۵۲ سوره فرقان و ۱۲۰ بقره بود اما برخی سخنان ایشان را نشنیده گرفتند.
این تحلیل گر سیاسی در پایان در بیان اهداف فتنه به تغییر نتیجه انتخابات به نفع اپوزوسیون،آسیب زدن به اعتماد مردم به نظام، ایجاد تفرقه و اختلاف در صفوف ملت و از همه مهتر تسخیر ایران و براندازی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.


ارسال نظرات