خبرهای داغ:
برگزاری مراسم گرامیداشت 25 دیماه

مراسم گرامیداشت 25 دیماه سالروز حماسه و ایثار مردم خوانسار برگزار شد.

نمایندگی ولی فقیه در هوا فضای سپاه پاسداران گفت:اندیشه الهی و قدرت انقلابی دو عنصر کار ساز برای تحقق آرمان شیعه می باشد و باید سنگر جبهه فرهنگی را در جنگ نرم پر کنیم.
کد خبر: ۸۸۰۶۸۳۱
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرنگار بسیج از خوانسار مسئول نمایندگی ولی فقیه درهوا فضای سپاه پاسداران در مراسم گرامیداشت روز حماسه و ایثار خوانسار که در هیئت حسینی ارسور این شهرستان برگزار شد با اشاره به اهمیت پاسداشت ایام الله و زنده نگه داشتن روزهای حماسه و شهادت اظهار کرد: مردمی که شناسنامه و تاریخشان در آن روزها نهفته است باید به این ایام توجه ویژه داشته باشند و لذا با نگاه به ایامی مانند ۲۵ دی در حقیقت به داشته های افتخارآفرین خود نگاه می کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی با بیان وظیفه انبیاء بر دعوت مردم به اطاعت از خداوند و اجتناب از طاغوت گفت: تاریخ ادیان و اسلام نشان می دهد که وجه اجتناب از طاغوت یکی از آرمان های روی زمین مانده بوده است.

وی افزود: در طول تاریخ ائمه هدی علیهم السلام همه تلاش خود را برای این آرمان مصروف داشته اند، اما برای تحقق این اصلی ترین آرمان توحیدی و راهبردی ترین هدف دین که همان حاکمیت قوانین توحیدی در جامعه است توفیقی نداشتند.

وی با اشاره به خلاء وجود یاوران با استقامت در زمان ائمه اطهار علیهم السلام علی رغم وجود اندیشه ناب توحیدی گفت: در عین حال اگر نیرو و یاور نیز وجود داشته باشد اما در مقابل اندیشه الهی وجود نداشته باشد، نتیجه آن افرادی مانند حجاج بن یوسف و چنگیز می شوند که نمونه آنها در عصر ما در عراق و سوریه جنایت می کنند.

وی اضافه کرد: جمع شدن دو عنصر اندیشه الهی و قدرت انقلابی در کنار هم موثر و کارساز است و صدها تن از علما و مراجع دینی در آرزوی حاکمیت الهی در تبعیدگاه ها به شهادت رسیدند تا این که در عصر ما به برکت حمایت و یاری و استقامت مردم و شهدا آرمان هزار و چند صد ساله شیعه محقق شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوا فضای سپاه با تاکید بر فضائل شهدا و حماسه آفرینی آنها در عملیات کربلای پنج تصریح کرد: صدام در برابر سوال یک خبرنگار اظهار کرد هر کدام از عملیات های رزمندگان ایرانی برای سقوط یک کشور عربی کافی است.

وی خاطر نشان کرد: امروز دشمن متوجه شده است که با جنگ سخت کاری از پیش نمی برد و لذا به نسخه جنگ نرم برای مقابله با ملت ایران رو آورده است.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی نعمت بزرگ امنیت را وعده تحقق یافته خداوند برای ملت ایران دانست و افزود: این امنیت مزد استقامت ملت ما است، امنیتی که عمق استراتژیک ایران را به چندین هزار کیلومتر بیرون از مرزهای کشور برده است.

وی اضافه کرد: امروز می بینیم در کاخ خضرای صدام تصاویر امام (ره) و رهبر انقلاب نصب است و یک رزمنده از دوران دفاع مقدس در همین کاخ قرارگاه فرماندهی دارد و این از وعده های تحقق یافته خداوند در برابر استقامت ملت ایران است.

وی جنگ نرم و امنیتی و دوقطبی کردن کشور و تضعیف جایگاه ولایت را از نقشه های دشمن بیان کرد و ادامه داد: امروز صف آرایی عبری، عربی و غربی علیه ملت ما ایجاد شده است و هریک نیز برای ضربه زدن به ما بخشی از کار را به عهده گرفته اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوا فضای سپاه تاکید کرد: کسانی که رهرو شهدا هستند و دغدغه پایداری و حفاظت از انقلاب را دارند درک می کنند که انقلاب اسلامی آرمان بزرگ شیعه بوده است و می دانند در برابر چنین جبهه ای باید جبهه فرهنگی و انقلابی داشت.

وی آزمایش های موشکی را عامل بازدارنده در برابر دشمنی که می خواهد با چانه زنی این قدرت را از ما بگیرد بیان کرد و گفت: پشت گرمی دنیای اسلام به ایران است و اگر این محور مقاومت آسیب ببیند جهان اسلام آسیب خواهد دید.

وی افزود: وقتی داروی بیماران صعب العلاج را به ما نمی دهند و در مقابل همه ابزارهای فضای مجازی را در اختیار می گذارند باید متوجه شویم که امروز جنگ سنگین فرهنگی پیش رو داریم و باید سنگر جبهه فرهنگی را در این جنگ پر کنیم.

حجت الاسلام و السلمین مرادی گفت: دشمنان با شبکه سازی در دانشگاه ها و به ویژه هدف قرار دادن محورهای انقلاب یعنی مسجد و روحانیت قصد دارند به این محورها ضربه بزنند، هم چنان که همین دشمنان از نبود مرجعیت و ولایت در سوریه استفاده کردند و قصد داشتند ۲۰ روزه کار را تمام کنند.

ارسال نظرات