خبرهای داغ:
خطبه های نماز جمعه باغبادران

چرا با الفاظ بازی می کنید/وقتی تحریم هست آثار چه معنایی دارد؟!

حجت الاسلام فرهنگ امام جمعه باغبادران می گوید: در نشست اخیر کمیسون بررسی برجام مطرح شد که اگر اثار تحریم ها بخواهد اجرائی شود قطعا نقص برجام است، آخر این چه حرفی است چرا با الفاظ بازی می کنید، وقتی تحریم هست اثار چه معنا دارد، چه اثاری بدتر از اینکه غرب تاکنون زیر بار تعهداتشان نرفته است.
کد خبر: ۸۸۰۶۹۲۶
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، امام جمعه باغ بهادران در خطبه های نماز جمعه این هفته باغ بهادران در ادامه سلسله مباحث خود پیرامون آسیب های مربوط به خانواده ها گفت: قضاوت بدون علم هر چند از روی خیرخواهی هم باشد می تواند خسارت های جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

حجت الاسلام علیرضا فرهنگ با بیان اینکه بدون علم به مسائل نباید با آبروی افراد بازی کنیم تصریح کرد: به طور یقین چنین رذیلت اخلاقی زمینه گناهان دیگر را فراهم می کند و باعث می شود غیبت و تهمت به راحتی نقل زبان و مجالس شود و آبروی افراد به راحتی تحت شعاع قرارگیرد.

خطیب نماز جمعه باغ بهادران از بین رفتن حیا و اعتماد به دیگران را از دیگر آسیب های قضاوت بدون علم و آگاهی برشمرد و خاطرنشان کرد: به دنبال قضاوت های بی جا و بدون علم به راحتی آبروی دیگران را در معرض  دیدگان مردم قرار می دهیم و همین امر به خودی خود باعث بی حیایی می شود.

وی با تاکید بر لزوم حفظ حریم های شخصی افراد در محافل مختلف متذکر شد: با کمال تاسف قضاوت بی جا به یک عرف غلط  تبدیل شده و در جامعه رسوخ پیدا کرده است و باعث تیره گی بسیاری از رابطه ها در خانواده ها شده است که از جمله آنها می توان به سردی روابط بین زن وشوهرها اشاره کرد.

امام جمعه باغ بهادران در ادامه با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(مد ظله العالی) در جمع مردم قم یادآور شد: توجه به عناصر چهارگانه قدرت که در بیانات حضرت آقا مطرح شد باید مورد توجه آحاد جامعه به ویژه مسؤولان کشور قرار گیرد چراکه این عناصر به عنوان یکی از راهکارهای اصلی برون رفت کشور از وضعیت فعلی است.

حجت الاسلام فرهنگ با بیان این مطلب که با کمال تاسف عده ای به دشمنی دشمنان اعتقادی ندارند تاکید کرد: مسؤولان ما نباید فریب خنده های دشمن را بخورند، مگر این افراد به یاد ندارند که وزیر خارجه به اصطلاح خوش اخلاق و خندان آمریکا در نامه خدا حافظی خود تاکید کرد که تحریم ها را به منظور اهرم فشار بر ایران حفظ کنید، آیا چنین رفتارهای شیطنت آمیزی که مسبوق به سابقه است دشمنی نیست؟!

خطیب نماز جمعه باغ بهادران در انتقاد نسبت به گزارش اخیر کمسیون مشترک بررسی برجام  تصریح کرد: در این نشست مطرح شد که اگر آثار تحریم ها بخواهد اجرائی شود قطعا نقص برجام است، آخر این چه حرفی است چرا با الفاظ بازی می کنید، وقتی تحریم هست آثار چه معنایی دارد، چه آثاری بدتر از اینکه غرب تاکنون زیر بار تعهداتشان نرفته است؟!

وی در پایان با اشاره به سیاهه جنایت جبهه استکبار در قبال کشورمان تصریح کرد: مسؤولان کشور بدانند که اعتماد به غرب و توافق هایی که آمریکا در آن نقش دارد به جز خسران هیچ چیز دیگری را برای ما به دنبال نخواهد داشت.

ارسال نظرات