خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شاهین شهر و میمه

یکی از نقش های مهم نمایندگی ولی فقیه در بسیج تعمیق معنویت وبصیرت افزایی است.

همایش رابطین و مسئولین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های بسیج سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه
کد خبر: ۸۸۱۰۲۰۱
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج از شاهین شهر،،سومین همایش رابطین و مسئولین شعب نمایندگی در حوزه های مقاومت بسیج ناحیه شاهین شهر و میمه در نماز خانه ناحیه برگزار شد.

در ابتدای جلسه سرهنگ محقق به تبیین و تشریح برنامه پرداخت و در ادامه حجه الاسلام احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شاهین شهر و میمه ضمن خیر مقدم به حضار بیان داشت:یکی از نقش های مهم نمایندگی در بسیج  تعمیق معنویت وبصیرت افزایی است

وی ادامه داد:اگر در بسیج بصیرت نباشد،افراد جایی که باید حضور داشته باشد حضور ندارد و یا با تاخیر حضور پیدا خواهند کرد.حجت السلام احمدی با تاکید بر اهمیت بصیرت گفت:موثرین و نافذان بسیج باید خود بصیر باشند  و مساله بصیرت را برای آحاد بسیج تبیین کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شاهین شهر و میمه خاطر نشان کرد:عواملی در صدد تهدید انقلاب هستند که این عوامل شامل:نفوذ،برخورد حذفی با حضور نیروهای ارزشی و انقلابی،کاهش روحیه انقلابی گری و جهادی و عدم مقابله جدی و موثر با فساد است.

وی در تشریح مساله نفوذ ضمن برشمزدن طرق مختلف نفوذ به هشدار ها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی در مورد نفوذ فرهنگی و سیاسی اشاره کرد و گفت:آنچه در نفوذ فرهنگی اتفاق می افتد تغییر باورهای مردم است.به طوریکه اعتقاد و باورهای اصیل و انقلابی جای خود را به باورهای القائی و التقاطی می دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شاهین شهر و میمه سپس مساله نفوذ سیاسی را تبیین کرد و در سه محور، نفوذ در ادراک سیاسی مردم،نفوذ در متولیان امور و نفوذ در شبکه تصمیم ساز و تصمیم گیر را تشریح نمود.

در ادامه مراسم از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر تقدیر و تشکر به عمل آمد.همچنین معاونت های نمایندگی ولی فقیه به تبیین بعضی برنامه ها خود و حجم های از برنامه ها که نیاز به تلاش و تمرکز بیشتر رابطین نمایندگی در حوزه ها داشت پرداختند.
ارسال نظرات