خبرهای داغ:

نماینده مجلس نهم در یادواره شهدای روحانی آران و بیدگل: اعتماد به آمریکا خیانت به ملت است/ برجام را چه کسی نوشته که تمام راه‌های پیشرفت هسته‌ای ایران را مسدود کرده؟

حجت الاسلام سید محمود نبویان گفت: برجام را چه کسی نوشته که این گونه با ظرافت تمام راه‌های پیشرفت هسته‌ای ایران را مسدود کرده است؟
کد خبر: ۸۸۱۶۹۷۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل، یادواره شهدای روحانی آران و بیدگل سه شنبه شب در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد

حوزه علمیه در مصاف با آمریکا در خط مقدم باشد

آیت الله سید محمد موسوی با تبریک آغاز دهه فجر و سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این ایام فرصتی برای بیعت مجدد با آرمان‌های شهداست.

امام جمعه آران و بیدگل یادواره شهدا را موجب درس گرفتن از سیره شهدا دانست و اضافه کرد: شهدای روحانی با قلم خون رساله علمیه و عملیه‌ی خود را نوشتند و با پرواز به آشیان قدس به همه ما پرواز در فضای هستی را یاد دادند.

وی گذشتن از تعلقات و دلبستگی‌ها را از جمله ویژگی‌های شهدا یاد کرد و افزود: ما نیز باید سیره شهدا را ادامه دهیم تا مگر در بزم بهشتی آنان مهمان باشیم.

موسوی خطاب به حوزه‌های علمیه گفت: امروز هم باید در مصاف انقلاب اسلامی با استکبار حوزه‌های علمیه در خط مقدم باشد.

وی انقلابی ماندن حوزه علمیه را ضروری توصیف کرد و ادامه داد: چنانچه حوزه از آرمان‌ها فاصله بگیرد تجربه تلخ انحراف و نفوذ به وجود خواهد آمد، همان طور که در انقلاب مشروطه با کنار رفتن روحانیان این انقلاب سر از استبداد رضاخانی درآورد.

انقلاب اسلامی مبتنی بر اسلام ناب است

حجت الاسلام سید محمود نبویان با تبریک سالروز پیروزی انقلاب با بیان این که دعوای غرب و آمریکا به خاطر اسلامی بودن نظام است اظهار کرد: بعد از این همه لبخندی که به آمریکا زده شد، همین چند روز پیش قانونی را وضع کردند که ایرانی‌ها را تروریست می‌دانست و از ورود آنان به آن کشور جلوگیری می‌کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم، اسلامی بودن انقلاب را اولین و اصلی ترین ویژگی آن دانست و اضافه کرد: اسلامی که مدنظر انقلاب اسلامی است، اسلام انقلابی و اسلام ناب محمدی است، نه آن چیزی که تفکر داعش از دل آن خروج می‌کند.

وی تاکید کرد: بعد از برجام به گوش ما خواندند ملت ایران عزت پیدا کرده است، در صورتی که به هیچ وجه چنین چیزی نیست، الان مردم ایران را تروریست می‌خوانند، قبلا حجاج ما را قتل عام و به نوجوانان ما تجاوز کردند؛ این چه عزتی است؟

نبویان به مردم خطاب کرد: نخستین بار است در حوزه توافقات هسته ای، از سوی آمریکا بدعتی به نام کمیسیون مشترک بنا گذاشته و ۱۶ کارکرد برای آن تعریف شده است که در ۱۵ مورد آن نیاز به اجماع آرا برای تصمیم گیری داشت و تنها موردی که برای آن اجماع لازم نیست، بازرسی تاسیسات هسته‌ای ایران بود.

وی اضافه کرد: برجام را چه کسی نوشته که این گونه با ظرافت تمام راه‌های پیشرفت هسته‌ای ایران را مسدود کرده است؟

نماینده مردم تهران در مجلس نهم به متن برجام اشاره کرد و گفت: بیش از یک سال است ایران به تعهدات خود عمل کرده ولی آمریکا به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نکرده است.

نبوی به خسارات ناشی از برجام اشاره کرد و گفت: آمریکا در قرارداد موسوم به FATF نام سردار قاسم سلیمانی را ذکر کرده و گفته بود هر زمان او را تحویل دادید روابط بانکی آزاد خواهد شد!

نماینده تهران در مجلس نهم خاطرنشان کرد: حتی اگر به فرض محال این شرط را هم محقق کنیم آمریکا به وعده خود عمل نخواهد کرد و تحریم‌ها و دشمنی‌ها کماکان پا بر جا خواهد بود.

وی خطاب به کسانی که مدعی هستند رابطه با آمریکا مسائل را حل می‌کند گفت: به شیطان اعتماد نکنید، زیرا این کار خیانت به ملت و تعارض با اساس دین است.

 

 

ارسال نظرات