خبرهای داغ:
همزمان با آغاز دهه مبارک فجر

زنگ انقلاب در دولت آباد برخوار نواخته شد .

حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی گفت:‌ انقلاب اسلامی با پیام استقلال و آزادی اعلام کرد که ملت ایران زیر بار ظلم و ستم نمی رود و ملت به دنبال پیشرفت و ترقی هستند.
کد خبر: ۸۸۱۷۰۸۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ این آیین با حضور مردم و مسئولان شهرستان برخوار همزمان با ساعت9.33 صبح ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن در میدان انقلاب دولت آباد برگزار شد .
در این آیین امام جمعه شهرستان برخوار گفت: از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران امنیت آرامش در جامعه نام برد .
حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی افزود:‌ انقلاب اسلامی با پیام استقلال و آزادی اعلام کرد که ملت ایران زیر بار ظلم و ستم نمی رود و ملت به دنبال پیشرفت و ترقی هستند. .
وی گفت:‌ در طول 37 سال گذشته ملت ایران در همه برنامه پیشرفت و رشد کرده و گاهی از مواقع با دشمنی های استکبار جهانی ،‌ ملت با سختی هایی روبرو شده اند ولی هرگز دست از انقلاب ،‌نظام و ولایت بر نداشته اند .
در ادامه مرتضی داوری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلام برخوار با قرائت بیانیه ستاد دهه فجر آحاد ملت را به وحدت و حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد .
در این آیین گروه سرود 57 نفر دانش آموزان برخواری با اجرای خود یاد وخاطره شهدای انقلاب و معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره ) را گرامی داشتند .
مسئولان در این آیین تمثال حضرت امام (ره) را گلباران کردند .
این مراسم با حضور عموم مردم برخوار، خانواده های گرانقدر شهدا شهرستان،سرهنگ صادقی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار به همراه پرسنل، تاجمیری فرماندار برخوار،شفیعی فرمانده سپاه برخوار و پرسنل سپاه برخوار ، اخوان شهردار دولت آباد ،مهندس خدایی بخشدار محترم حبیب آباد،دانش آموزان و دیگر مسئولان شهرستان برخوار برگزار شد.
ارسال نظرات