خبرهای داغ:
مسئول سابق سیاسی سپاه صاحب الزمان (عج) :

ایستادگی و مقاومت تنها راه مقابله با دشمن است

رمضانعلی غلامرضایی در یادواره شهدای آبروی محله شهر سمیرم گفت: مذاکره با دشمنان بیهوده بوده و ایستادگی و مقاومت تنها راه مقابله با دشمنان است.
کد خبر: ۸۸۲۱۵۲۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج از سمیرم، معاون سابق سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) در یادواره شهدای آبروی محله شهرستان سمیرم شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی را از مهمترین دستاورد های انقلاب خواند و گفت: مدافعان حرم امروز با گام گذاشتن در راه شهدا امنیت و ثبات پایدار را به کشورمان هدیه کرده است.

رمضانعلی غلامرضایی با اشاره به رشادت های مدافعان حرم اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، فرمانده شجاع، بزرگ و متدین مدافعان حرم را به حضور خواستند و به سردار سلیمانی فرمودند که با سربازانشان از خط اول این دفاع پاسداری کنید.

وی گفت: در ابتدای حضور مدافعان حرم در سوریه حدود ۹۴ درصد خاک این کشور با حمایت های آمریکایی ها در دست داعشی ها و تروریست ها قرار گرفته بود.

غلامرضایی تصریح کرد: دشمنی آمریکایی ها با مسلمانان و نظام جمهوری اسلامی ایران تمامی نداشته و همانگونه که خانم رایس اعتراف کرد ساخت داعش توسط آمریکا و در راستای برهم زدن ثبات و امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمنی های آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی بی پایان خواهد بود اما برخی آن را کد خدا دانسته و حل مشکلات را در گرو ارتباط با آمریکا عنوان می کنند.

معاون سابق سیاسی سپاه صاحب الزمان(ع) افزود: کلام وحی نمی تواند بازیچه دست افراد شود و همانگونه که قرآن به صراحت با ما سخن گفته دشمن از ما راضی نخواهد شد مگر اینکه ما را تسلیم خواسته های خود کند.

وی تنها راه پیروزی بر دشمنان را ایستادگی و مقاومت عنوان کرد و گفت: قرآن کریم سازش با دشمن را نهی کرده و باید آگاه باشیم دشمن همواره در تلاش بوده و باید با آن جهاد کرد.

غلامرضایی افزود: امروز جهاد در زمینه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و نظامی وجود داشته و همانگونه که مقام معظم رهبری می فرمایند جهاد کبیر، غفلت نخوردن از دشمن است.

وی گفت: اینکه امام (ره) رابطه با آمریکا را نهی می فرمودند یا مقام معظم رهبری آمریکا را غیر قابل اعتماد می خواندند برگرفته از آیات قرآن کریم بوده و باید آگاه باشیم دشمن همواره به دنبال دستیابی به خواسته های خود است.

این کارشناس مسائل سیاسی یادواره های شهدا را راهی برای زنده نگه داشتن راه شهدا خواند و اذعان کرد: باید در این مراسم های باشکوه با راه، هدف و خواسته های شهدا آشنا شویم.

وی با اشاره به حقوق های نجومی گفت: در حالی که رهبر معظم انقلاب آن را حمله به ارزش ها دانستند اما متاسفانه هنوز برخی مسئولان و نمایندگان سکوت کرده و گزارشی از اجرای برخورد با حقوق های نجومی داده نشده است.

غلامرضایی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره هشدار نفوذ را به مسئولان و مردم گوشزد کرده و باید آگاه باشیم دشمن پس از شکست در جنگ نظامی، جنگ فرهنگی و جنگ اقتصادی امروز از راه نفوذ به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: بدون شک با حضور ملت با بصیرت ایران دشمن شکست دیگری را تجربه خواهد کرد و مردم ما با حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن مهر باطل را بر افکار خبیثانه مستکبران خواهند زد.

همزمان با هشتمین روز دهه مبارک فجر دومین یادواره شهدای آبروی محله سمیرم با نام سردار شهید سید حمید داودی پس از نماز مغرب و عشاء با حضو ر مردم شهید پرور سمیرم در مسجد قبا به همت حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) برگزار شد.

ارسال نظرات