خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی بسیج غرب اصفهان

حضور پرشور بسیجیان در جشنواره های ورزشی قابل تحسین است/بیش از هزار ورزشکار بسیجی در جشنواره دهه فجر شرکت کردند

صادقی گفت: جشنواره ورزشی دهه فجر با رقابت هزار و 100 ورزشکار بسیجی و در شش رشته و برای اولین بار مسابقات موی تای با شرکت 17 نفر از یک پایگاه بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۴۹۰۹
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج غرب اصفهان، مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بسیج و بسیجیان در ایام الله دهه فجر همیشه شور و انرژی خاصی دارند و مادامی که در یاد داریم این ایام همیشه با مسابقات و برنامه های ویژه‌ای همراه بوده است.

اصغر صادقی با اشاره به تمرکز برنامه های تربیت بدنی بسیج غرب اصفهان در این ایام افزود: جشنواره ورزشی بومی-محلی با همت حوزه های مقاومت بسیج محلی برادر، خواهران، و دانش آموزی با شرکت  بیش از هزار و 100 نفر از بسیجیان ورزشکار برگزار شد که رشته های ورزشی این جشنواره شامل جودو با شرکت 250 جودوکار، دوی استقامت در فاصله بین دو محله رسالت و دهنو و باشرکت 130 نفر و بسکتبال، والیبال و فوتسال هرکدام با 28تیم بود.

وی خاطرنشان کرد: فینال این مسابقات بعد از ایام شهادت حضرت فاطمه (س) در تاریخ 18 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

مسئول تربیت بدنی بسیج غرب اصفهان افزود: جشنواره ای ورزشی دیگری نیز در حوزه مقاومت بسیج امام علی النقی (ع) در شش رشته فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، تفنگ بادی، دارت و تناب کشی با شرکت بیش از 200 نفر ورزشکار برگزار شد که حجم از برنامه در یک حوزه مقاومت بسیج قابل تحسین است.

وی ادامه داد: برای اولین بار مسابقات رشته موی تای برگزار شد که 17 نفر از پایگاه امام حسین(ع) تابعه حوزه پنج این ناحیه در این مسابقه شرکت کردند که هر سه نفر برتر این مسابقات مدال خود را در حضور مردم این محله از جانشین محترم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) دریافت کردند.

صادقی در پایان افزود: طبق روال هرساله علاوه برنامه هایی که در سطح ناحیه و حوزه انجام گرفته، هر پایگاه بسیج مسابقات داخلی نیز برگزار کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات