خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستان تیران وکرون در مجلس:

دولت باید برای ساخت بیمارستان در تیران و کرون سریعا اقدام کند/ تهمیدات لازم برای سهامدار شدن مردم در پروژه فاضلاب انجام شود

ابوترابی در نشست علنی مجلس گفت: شهرستان تیران و کرون با 75 هزار نفر جمعیت، بیمارستان ندارد لذا دولت باید برای ساخت بیمارستان در این شهرها اقدام عاجل کند.
کد خبر: ۸۸۳۰۰۹۹
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تیران و کرون به نقل از خبرگزاری خانه ملت؛ ابوالفضل ابوترابی در نشست علنی (چهارشنبه ۴ اسفند) مجلس شورای اسلامی  با تبریک ۵ اسفند روز حماسه مردم حوزه انتخابیه خود، در تذکری شفاهی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: جاده علویجه به سمت پلیس راه اصفهان تبدیل به قتلگاه شده است و بیشترین کشته ها در این مسیر در استان اصفهان اتفاق می افتد، لذا تسریع در دوبانده شدن این جاده ضروری است.

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با تذکر به وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: تکمیل استخر سرپوشیده نجف آباد حدود ۱۸ سال طول کشیده، لذا ضروری است برای اوایل سال آینده به بهره برداری برسد. همچنین شهرستان تیران و کرون با ۷۵ هزار نفر جمعیت، بیمارستان ندارد لذا دولت باید برای ساخت بیمارستان در این شهرها اقدام عاجل کند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ادامه داد: سهامدار شدن مردم در پروژه فاضلاب شهرستان تیران و کرون با وجود آنکه قانون نسبت به این موضوع صراحتاً آمده است، اما به لحاظ عدم ایجاد سازوکار لازم از سوی وزارت نیرو هنوز تمهیدات لازم صورت نگرفته لذا می طلبد وزیر، کارگروه ویژه ای را برای سهامدار شدن مردم در پروژه فاضلاب حوزه انتخابیه اینجانب در نظر بگیرد.

وی به معضلات و مشکلات ایجاد شده برای دو کارخانه نیلو و کاشی اصفهان که به لحاظ سوءمدیریت ایجاد شده است، اشاره کرد و افزود: براساس قانون، وزیر کار اجازه دارد از قوانین مشخص درخصوص بحران کارخانجات استفاده کرده و اقدامات لازم را برای این دو کارخانه انجام دهد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با تذکر به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: متاسفانه به دلیل انتصابات اخیر در بنیاد شهید به ویژه در بانک دی، این بانک را به نابودی کشیده است چرا که هم خواهرزاده رئیس بنیاد شهید و هم دامادش در این موضوع دخالت کرده اند و بانک دی در شرایط بحران زده ای قرار گرفته است، لذا به آقای شهیدی برای رسیدگی به این وضعیت تذکر می دهم./

 

ارسال نظرات