خبرهای داغ:
امام جمعه زرین شهر

عزت و عزتمندی اسلام به خاطروجود محور مقاومت در دنیا است

حجت الاسلام قاسم باقریان امام جمعه زرین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته مصلای بزرگ زرین شهر گفت: امروز اگر عزت و عزتمندی اسلام حقیقی و اقتدار و عزت ایران اسلامی در جهان خود نمایی می کند به خاطر وجود محور مقاومت در دنیا است.
کد خبر: ۸۸۳۰۵۸۱
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، امام جمعه زرین شهر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته مصلای بزرگ زرین شهر گفت: امروز اگر عزت و عزتمندی اسلام حقیقی و اقتدار و عزت ایران اسلامی در جهان خود نمایی می کند به خاطر وجود محور مقاومت در دنیا است.

حجت الاسلام قاسم باقریان با بیان اینکه دشمن به خوبی اثرات مقاومت در منطقه را فهمیده است خاطرنشان کرد: جبهه استکبار با تمام توان خود به میدان آمده است تا محور مقاومت را از بین ببرد، یک روز با درست کردن نفاق و تفرقه در صفوف مقاومت، یک روز با خون و خونریزی و درست کردن داعش، یک روز با هجوم نظامی و یک روز با هجوم رسانه ای و تبلیغاتی خود سعی دارد تا به جبهه مقاومت ضربه بزند.

خطیب نماز جمعه زرین شهر با تاکید بر اینکه دشمن به خوبی می داند که مقاومت بینی او را به خاک مالیده و می مالد تصریح کرد: آحاد مسلمانان باید هوشیار باشند و با جان و دل از محور مقاومت دفاع کنند چراکه در غیر اینصورت خسارت های جبران ناپذیری گریبان گیر ما خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به نشست اخیر امنیتی مونیخ متذکر شد: کنفرانس مونیخ چهره حقیقی جبهه استکبار را برای همه روشنفکران و انسان های آزاده عالم مشخص کرد و سردمداران جنگ های نیابتی در منطقه، بار دیگر با تصمیمات خودشان موجبات شرمساری خودشان را فراهم کردند.

امام جمعه زرین شهر با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در ششمین اجلاس بین‏ المللى حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران تشریح کرد: حضرت آقا به خوبی توطئه های جدید دشمنان را برای همه روشن کردند و با هوشیاری و شجاعت تمام به حاضران در جلسه فرمودند که مراقب باشید دشمن شما را فریب ندهد.

خطیب نماز جمعه زرین شهر با انتقاد نسبت به تصمیم گیری های برخی از دستگاه های اجرایی در کشور تصریح کرد: باید قبل از اجرای هر تصمیمی همه جوانب کار در نظر گرفته شود چراکه یک روز با وضع قوانین مالیاتی باعث ورشکستگی کارگاه ها می شویم و یک روز دیگر با سخت گیری ها و وضع قوانین جدید مسکن باعت رکود ساخت ساز و مشکلات متعدد در کشور می شویم.

وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده در استان های جنوبی کشورمان متذکر شد: پرت کردن حواس مردم و غفلت از مشکلات و مسائل زیر بنایی خیانت به کشور است و آسیب های جدی را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: نباید مشکلات را به گردن دولت های قبلی بیندازیم و نسبت به مردم خوزستان بی تفاوت باشیم، دولت باید با نصب العین قرار دادن فرامین رهبر معظم انقلاب، مشکلات به وجود آمده را هر چه سریعتر مرتفع سازد.

ارسال نظرات