خبرهای داغ:
فرماندار تویسرکان:

عده‌ای به دنبال تضعیف دولت هستند

فرماندار تویسرکان گفت: عده‌ای می خواهند دولت را تضعیف کنند و عملکرد دستگاه‌ها را زیر سوال ببرند که این بی‌‌انصافی است.
کد خبر: ۸۸۳۷۸۵۶
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حبیب مومیوند در جمع کارکنان مدیریت توزیع تویسرکان اظهار داشت: شهرستان تویسرکان در هشتم بهمن ماه برف سنگینی داشت که ارتفاع آن در جاده‌ها به یک متر و 20 سانتیمتر نیز می‌رسید.

وی با اشاره به تلاش خوب مجموعه برق استان گفت: اگر خوب کار نمی‌شد این حجم بارش به بحران استانی تبدیل می‌شد همانطور که در بعضی مناطق شاهد هستیم که به بحران ملی تبدیل شد، اما با تلاشی که پرسنل برق داشتند ما مشکلی به نام بحران در شهرستان نداشتیم.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه برف نعمت و رحمت الهی است بنابراین نباید کاری کنیم که این شیرینی به کام مردم تلخ شود، گفت: از سوی دیگر نیاز است مردم آستانه تحمل خود را بالا ببرند.

وی اضافه کرد: با بارش برف اولین اقدام مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان این بود که برق مراکز حساس از جمله نانوایی‌ها، جایگاه‌های سوخت و... را وصل کردند.

مومیوند با بیان اینکه مردم ما بسیار بزرگوار هستند و ما باید خدمتگزار مردم باشیم، افزود: ملت بزرگ ایران در 22 بهمن ماه تمام گله‌مندی‌های خود را کنار گذاشتند و حضوری منسجم داشتند.

وی با اشاره به اینکه برخی با موضوع، سیاسی برخورد می کنند، عنوان کرد: عده‌ای می خواهند دولت را تضعیف کنند و عملکرد دستگاه‌ها را زیر سوال ببرند که این بی‌‌انصافی است.

فرماندار تویسرکان اضافه کرد: اختلاف نظرها را نباید به موضوع ربط داد و زحمات یک دستگاه را زیرسوال برد چراکه زحمات بسیاری کشیده می‌شود و آنچه شرکت برق انجام داد کار بسیار مهمی بود.

وی با بیان اینکه در بارش برف هشتم بهمن ماه، بارش برف در شهرستان تویسرکان سنگین بود، گفت: در برف 25 بهمن ماه تمام استان مطرح بود و کار سختی انجام شد و سختی کار به گونه‌ای بود که تیرهای سیمانی نو که عمر 4 ساله داشتند نیز تخریب شده بودند که تلاش زیادی انجام شد تا شبکه‌ها بازسازی و در برخی از مسیرها شبکه های جدید جایگزین شبکه های تخریب شده گردید.

مومیوند با بیان اینکه برق مجموعه منسجمی است و استاندار نیز از عملکرد این دستگاه رضایت دارد، افزود: در هفته دولت و دهه فجر در راستای پایداری وضعیت برق پروژه‌های مهم و قابل توجهی در توزیع برق افتتاح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات