خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه شهرضا:

اعزام 250 شهرضایی به اردوهای راهیان نور نوروزی/مناطق عملیاتی دفاع مقدس فرهنگ‌ساز جامعه است

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت شهرضا با اشاره به اردوی راهیان نور ناحیه مقاومت بسیج شهرضا در سال 95،96، گفت: این اردوها در قالب 5 دستگاه اتوبوس به ظرفیت 250 نفر است و اعزام به صورت خانوادگی انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۹۸۸۶
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

عبدالصمد فخری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شهرضا با اشاره به برگزاری ارودهای راهیان نور، اظهارداشت: برگزاری اردوی راهیان نور برای یادآوری فرهنگ دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اردوی راهیان نور ناحیه مقاومت بسیج شهرضا در سال 95،96 ، گفت: این اردوها در قالب 5 دستگاه اتوبوس به ظرفیت 250 نفر است و اعزام به صورت خانوادگی انجام می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت شهرضا با بیان اینکه این اردوها در سه تاریخ به صورت مجزا برگزار می‌شود، افزود: در تاریخ 28 اسفندماه 95 یک دستگاه اتوبوس با ظرفیت 43 نفر از محل حوزه بسیج امام خامنه‌ای شهر منظریه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: سه‌شنبه یک فروردین 96 دو دستگاه اتوبوس با ظرفیت 86 نفر از محل حوزه مقاومت شهیدهمت و دوشنبه 7 فروردین دو دستگاه اتوبوس به ظرفیت 86 نفر که یک دستگاه از محل حوزه شهید قانع و یک دستگاه دیگر از محل حوزه خواهران حضرت معصومه(س) انجام می‌شود.

فخری تصریح کرد: زمان اردوها 72 ساعت است و کاروان‌ها از مناطق عملیاتی اروند، کربلای4، شلمچه، منطقه عملیاتی خیبر(طلائیه)، هویزه، مسجد جامع خرمشهر و معراج شهدای اهواز دیدن می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری این اردوها با شکوه هرچه تمام‌تر، گفت: حضور دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها در این اردوها از آن جهت اهمیت دارد که جوانان و نوجوانان ما بدانند در چه شرایطی رزمندگان از این آب و خاک دفاع کردند.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت شهرضا افزود: به منظور آشنا کردن بیشتر دانش‌آموزان با ابعاد مختلف دفاع مقدس و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و فرهنگ ایثار و شهادت به همراه هر اتوبوس یک نفر روحانی و یک نفر از راویان جنگ نیز حضور دارند.

وی با اشاره به اثرگذاری راهیان نور، اظهارداشت: آشنایی جوانان با تاریخ و فرهنگ دفاع مقدس، آشنایی با رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس و مقابله با جنگ نرم دشمن از مهم‌ترین اهداف این اردو است.

فخری اظهارداشت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، شجاعت و عزتمندی در راهیان نور به ویژه انتقال این فرهنگ عظیم و ریشه دار به جوانان، سبب الگوگیری آنان و در نتیجه هدفمند کردن آنان در مسیر زندگی می شود.


ارسال نظرات