خبرهای داغ:

اصولگرایان باید با وحدت به انتخابات ۹۶ وارد شوند/موتلفه معتقد به ائتلاف است

کد خبر: ۸۸۴۰۴۶۵
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳
حمدنبی حبیبی در همایش « ایران 96، بصیرت فاطمی» در جمع مردم داراب با بیان اینکه اصولگرایان صرف نظر از تعلقات گروهی و حزبی باید با هم وحدت داشته باشند اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی با وجود انتخاب نامزد نهایی اما معتقد و حاضر به ائتلاف است. 

وی با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ظرفیتی در جریان اصولگرایی ایجاد کرده است، گفت: هدف جبهه این است که همه نیروهای انقلابی در آن جمع شوند، برخی سلیقه‌های اصولگرایی به این جبهه پیوستند و عده‌ای هم نپیوستند اما این امر نباید منجر به اختلاف جریان اصولگرایی شود. 

حبیبی با بیان اینکه جبهه مردمی هم کار قابل انتقاد دارد، افزود: نکته‌ای که باید توجه داشت این است که جریان‌های اصولگرایی بداند جبهه نیروهای انقلاب اسلامی رقیب نیست؛ نیروهای اصولگرایی باید حول محور اصول ثابت قدم باشند. 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه برخی دنبال اصولگرایی منهای روحانیت هستند، بیان کرد: کنار زدن روحانیت یعنی خدشه‌دار کردن انقلاب اسلامی البته باید توجه داشت که روحانیتی مدنظر است که پای انقلاب و ولایت فقیه ایستاده باشد. 

وی با بیان اینکه 2 مسئله در انتخابات 96 باید مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: نخستین مسئله این است که در ارتباطات خارجی هیچ راهی برای سازش با آمریکا وجود ندارد و دومین مسئله اینکه در موضوعات داخلی کار به کاردان سپرده شود با شعار نمی‌توان کشور را اداره کرد. 

حبیبی با بیان اینکه انقلاب را جز با روحیه انقلابی‌گری نمی‌توان اداره کرد، تصریح کرد: انتخابات 96 یک موضوع سرنوشت‌ساز است و باید همه نیروهای کارآمد و امتحان شده وارد شوند و امور اجرایی را بر عهده بگیرند. 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر مردم از بیکاری، تورم و گرانی رنج می‌برند، خاطرنشان کرد: عده‌ای تصور می‌کنند با واردات مشکل برطرف می‌شود مگر مقام معظم رهبری حکم به معدوم کردن کالاهای قاچاق ندانند چرا این حکم اجرا نشد. 

وی با بیان اینکه عده‌ای از مسئولان دنبال نشان دادن چشم و ابرو به آمریکا هستند، تصریح کرد: نجات ما در مقاومت است، آمریکا در سوریه از نیروهای مقاومت شکست خورد آیا این شکست با مذاکره به دست آمد؟ 2 هزار شهید مدافع حرم سینه سپر کردند تا پیروزی به دست آید. 

حبیبی گفت: اگر رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و امام نبود انقلاب اسلامی با وجود توطئه‌ها و دشمنی آشکار دشمنان از پای درآمده بود بنابراین هرکس به انقلاب معتقد است باید پای رهبری و ولایت فقیه بایستد. 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خطاب به جریان اصلاح‌طلبی گفت: در هر موضوعی با اصولگرایان اختلاف دارید در موضوع رهبری و تبعیت از ولایت فقیه نباید منازعه‌ای داشته باشید. مسئولان جمهوری اسلامی هر کس و در هر شغلی باشد، اگر با سیاست‌های مقام معظم رهبری همگام نباشد به بیراهه رفته است. 

وی با بیان اینکه در کلام رهبری یک بار سازش با آمریکا مطرح نشده است، افزود: چرا برخی از اصلاح‌طلبان راه نجات را در رابطه با آمریکا می‌بینند؟ چرا به آمریکا اعتماد می‌کنند و در مقابل حمایت اسرائیل سکوت می‌کنند؟ 

حبیبی با بیان اینکه برخی نگران عصبانی شدن آمریکا هستند، گفت: دشمنی آمریکا با ایران ریشه در ایدئولوژی دارد، دشمنی سیاسی نیست که با خوش اخلاقی در مذاکرات برطرف شود، آمریکا تاکنون نتوانسته است علیه ایران اسلامی اقدام کند نه اینکه نخواسته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار