خبرهای داغ:
حاجی‌دلیگانی:

نبود تفکر انقلابی در مسائل اقتصادی چالش بزرگی را در کشور ایجاد کرده است

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر در زمینه اقتصادی، تفکر انقلابی حاکم نبوده و وابستگی و نگاه به بیرون و عدم حمایت از تولید داخل، چالش اقتصادی عمیقی را در کشور ایجاد کرده است.
کد خبر: ۸۸۴۳۱۸۲
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،حسینعلی حاجی دلیگانی درباره نامگذاری سال 96 به عنوان «اقتصاد مقاومتی:تولید و اشتغال» از سوی مقام معظم رهبریاظهار داشت: مقام معظم رهبری درد جامعه را به درستی تشخیص دادند و در فرمایشات خود نیز در هفته‌های گذشته به چالش اقتصادی که کشور ایران به آن مواجه شده است، توجه ویژه‌ای داشتند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انتقلاب در سخنرانی خود در حرم مطهری رضوی، درمان این مشکلات را با نکاتی که در فرمایشات خود داشتند به خوبی بیان کرده و راه حل برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی را نیرو و فکر انتقلابی برشمردند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به تجربه‌ای که در اختیار داریم، هر کجا تفکر انقلابی بر کشور حاکم بوده در آن‌جا موفق شدیم و هر کجا تفکر وابسته بود، در آن زمینه دچار مشکل شدیم.

وی بیان کرد: یکی از صحنه‌هایی که تفکر انقلابی در آن وجود داشت، موضوع امنیت است و علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه هر آن‌چه را می‌خواستیم، تولید کرده و به یاری خدا و حضور جوانان و متخصصان کشور در این زمینه تجهیزات و ملزومات دفاعیکشور را به درجات بالا در این صنعت رساند.

حاجی دلیگانی ادامه داد: یکی از صحنه‌های دیگری که تفکر انتقلابی بر آن حاکم بوددر جنگ تحمیلی 8 سال دفاع مقدس بود که توانستیم پیروز شویم.

وی گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر در زمینه اقتصادی، تفکر انقلابی حاکم نبوده و وابستگی، نگاه به بیرون و عدم حمایت از تولید داخل، چالش اقتصادی عمیقی را در کشور ایجاد کرده استبنابراین راه علاج آن، تشکیل تیمی با تفکر انقلابی برای در دست‌گیری مسئولیت کشور است تا کشور از چالشی که در آن دچار شده خارج شود و با تفکر و بسیج همه امکانات، اقدامات اساسی در این زمینه انجام گیرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اصل مشکل ما در بحث اقتصاد، تولید و اشتغال است و نبود تفکر انقلابی در بحث اقتصاد، کشور را دچار مشکل کرده و با مدیریت افراد انقلابی، کشور از بحران نجات پیدا می‌کند.

ارسال نظرات