خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حسناتی:

شهدای مدافع حرم، آزادمردان جاوید هستند

حجت‌الاسلام حسناتی گفت: شهدا، آزادمردان زنده جاوید هستند که با هر قومیت و ملتی برای دفاع از حرم دین و ولایت، به جهانیان نشان دادند که هیچ‌گاه تحت اشغال و قیمومیت ظلم و ستم و ذلت نخواهند رفت.
کد خبر: ۸۸۴۵۴۷۶
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاري بسيج از نجف آباد به نقل از رسا؛ حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه نجف‌آباد، در مراسم تشییع پیکر دو تن از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون که صبح امروز در نجف‌آباد برگزار شد، گفت: مجاهدان حرم اهل‌بیت راست‌قامتانی هستند که همه وجودشان را برای تحقق توحید و عدالت جهانی تقدیم اسلام کردند.

وی الگوی تمام‌عیار شهدا را عاشورا و غدیر بیان کرد و افزود: عظمت امروز جهان اسلام در سایه خون این شهیدان است که این‌گونه سبب شدند تا جبهه توحید تمام‌قد در برابر همه جبهه کفر و شرک ایستاده و این ایستادگی به همه ملت‌های آزاده جهان نیز رسیده است.

عزت و حیات بشر در گرو ایثار و شهادت است

حجت‌الاسلام حسناتی درباره عظمت شهدای مدافع حرم بیان داشت: این شهدا، آزادمردان زنده جاوید هستند که با هر قومیت و ملتی برای دفاع از حرم دین و ولایت، به جهانیان نشان دادند که هیچ‌گاه تحت اشغال و قیمومیت ظلم و ستم و ذلت نخواهند رفت و هر روز بر عظمت جبهه توحید در جهان افزوده می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: عزت و حیات بشر، همان‌گونه که مکتب اهل‌بیت به ما آموخت، تنها در گرو، جهاد، ایثار، مقاومت و شهادت است و تنها در سایه وحدت، انسجام، جهاد و شهادت است که می‌توان دست متجاوزان و آتش فتنه گران عالم را خاموش کرد.

نماینده ولی‌فقیه در نجف‌آباد با اشاره به عظمت انقلاب در میان کشورهای آزادی‌خواه افزود: انقلاب اسلامی در میان مستکبران عالم زلزله‌ای ایجاد کرد که شکست‌های پی‌درپی آنها در کشورهای عراق، سوریه، یمن و بحرین شاهد هستیم و امروز این‌گونه ذلیل، پست، رسوا و بی‌آبرو شده‌اند.

وی درباره شرایط منطقه و حمله هوایی آمریکا به سوریه خاطرنشان کرد: مستکبران آمریکایی که به خیال خامشان وحدتی را ایجاد کردند و رییس‌جمهور بی‌آبروی آمریکا به اسم مقابله با تروریسم این‌گونه وحشیانه با حمله به سوریه علناً به داعش و مواضع تروریست‌ها کمک می‌کند، تصور می‌کنند هنوز ملت‌های جهان هم چون گذشته در خواب هستند.

حجت‌الاسلام حسناتی در ادامه بیان داشت: در مقابل جبهه مستکبرین، جبهه نیروهای مقاومت جهان اسلام را شاهد هستیم که روز به روز در حال خورد کردن استخوان‌های ددمنشان عالم هستند و خداوند در طول تاریخ اعلام کرده است که کاخ‌های ظلم هم چون «لَبَيْتُ الْعَنكَبُوتِ»، اما مؤمنین «كَم مِن فِئَةٍ قَليلَةٍ غَلَبَت فِئَةً كَثيرَةً بِإِذنِ اللَّهِ» پیروز هستند اگر «إِن كُنتُم مُؤمِنينَ» باشند.

وی نقطه اوج پیروزی جبهه انقلاب را وحدت و ایمان برشمرد و گفت: اگر دیروز هر کشوری به تنهایی در برابر ظالمین عالم می‌ایستاد، امروز امت اسلام با وحدت و انسجام، جبهه واحدی در مقابل تمامی کفر، شرک و نفاق تشکیل داده و روز به روز شاهد خرد شدن استخوان‌های فرسوده مستکبران عالم هستیم و این دیوانگی‌های ددمنشان عالم که نمونه‌اش حمله هوایی آمریکا به سوریه است را به فال نیک می‌گیریم که باعث نشان دادن ماهیت اصلی وحدت آمریکایی شد.

امام‌جمعه نجف‌آباد در پایان با تشکر از حضور مردم شهیدپرور نجف‌آباد بیان داشت: حضور شما در مراسم تشییع‌جنازه شهدا، صحنه‌های دفاع از عدالت، آزادی، حریت، شهادت و اسلام و جبهه دفاع از توحید و ولایت است.  

شهید سید اسحاق ساداتی و محمدعیسی عارفی در سال نود و سه در سوریه به شهادت رسیده بودند و اخیراً شناسایی و پنج‌شنبه هفته گذشته به نجف‌آباد انتقال داده شدند.

شهرستان نجف‌آباد همان‌طور که در طول انقلاب و 8 سال دفاع مقدس بالاترین آمار شهدا را با تقدیم 2500 شهید به خود اختصاص داده است، در دفاع از حرم اهل‌بیت نیز تاکنون ۱۰ شهید از لشکر زرهی 8 نجف اشرف و پنج شهید از تیپ فاطمیون تقدیم کرده است./202/1306/ب1

ارسال نظرات